افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد در کرمان
کد خبر: 3791777
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۱

افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد در کرمان

گروه فرهنگی ــ مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد 30 بهمن‌‌ماه با حضور ‌رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران و جمعی از مسئولان استان کرمان در موزه هنرهای معاصر صنعتی ‌این استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد روز گذشته، 30 بهمن‌ماه با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران و جمعی از مسئولان استان کرمان در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار شد.
در نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد 66 قطعه عکس و اسناد مهم به نمایش گذاشته شده است که هر یک می‌تواند برای پژوهشگران ایرانی علاقه‌مند به علوم سیاسی، روابط و حقوق بین‌الملل مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین در این نمایشگاه عکس‌هایی از حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی هنگام تأسیس سازمان جهانی ملل متحد، سفر هفت دبیرکل سازمان ملل متحد به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های به اجرا در آمده این سازمان در ایران به نمایش گذاشته شده است.
یادآور می‌شود، نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان صبح‌ها از ساعت 9 تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 18 آماده بازدید علاقمندان است.
انتهای پیام

captcha