271 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داریم
کد خبر: 3791839
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
رودری:

271 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داریم

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: 271 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داریم که تا پایان دی ماه متوسط پیشرفت فیزیکی آنها 26 درصد بوده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان دیروز چهارشنبه، 1 اسفند در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: 271 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داریم که تا پایان دی ماه متوسط پیشرفت فیزیکی آنها 26 درصد بوده است.
وی افزود: تا پایان سال پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان به 62 درصد می‌رسد که 24 درصد نسبت به هدفگذاری عقب هستیم.
رودری تصریح کرد: کل پروژه‌ها به بیش از 55 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارند که قرار بود در سال جاری 10 هزار و 500 میلیارد تومان از محل منابع مختلف تامین شود که تاکنون 7 هزار و 200 میلیارد تومان محقق شده و عمدتا مربوط به بخش غیردولتی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بیان کرد: تاکنون 41 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به لزوم ورود اطلاعات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به سامانه نیپا که سامانه کشوری است، تأکید کرد: این سامانه در واقع کنترل پروژه است که پیشرفت پروژه‌ها را دنبال می‌کند و 5 دستگاه اجرایی استان کرمان هنوز اطلاعات پروژه‌ها را در این سامانه وارد نکرده‌اند.
انتهای پیام

captcha