برپایی مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان
کد خبر: 3791842
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

برپایی مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) دوم اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) دوم اسفندماه در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار می‌شود.
مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی این مؤسسه اظهار کرد: پذیرش از متسابقان از عصر امروز، اول اسفندماه آغاز می‌شود و رقابت‌ها فردا، در دو بخش آقایان و بانوان در دو گروه سنی زیر 12 سال در رشته‌های حفظ یک و سه جزء و مقطع بالای 12 سال در رشته حفظ یک، سه، پنج، 10 و 20 جزء، کل و مفاهیم قرآن انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، طی این دوره از مسابقات 172 نفر از بانوان و 55 نفر از آقایان از شعب بیت‌الاحزان و مراکز شبانه‌روزی در نوبت صبح تا ظهر باهم رقابت می‌کنند و اختتامیه آن نیز پنجشنبه، دوم اسفندماه از ساعت 16 تا 18 در سالن غدیر دانشکده علوم قرآن و حدیث برگزار می‌شود.
همچنین از نوآوری‌های این دوره از مسابقات، عدم اجازه حضور به حائزان رتبه کشوری و بین‌المللی به عنوان متسابق به دلیل حضور افراد تازه‌نفس در مسابقات و شناخت استعدادهای جدید و بهره‌مندی از دارندگان رتبه بین‌المللی و کشوری چون مجتبی فردفانی، نوید رزمجو، اعظم محمدی، الهام حسین‌زاده و فائزه جلالی به عنوان داوران این دوره از مسابقات بوده است.
انتهای پیام

captcha