مادرانی که با شجاعت فرزندان را راهی جبهه‌ها کردند
کد خبر: 3791850
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

مادرانی که با شجاعت فرزندان را راهی جبهه‌ها کردند

کانون خبرنگاران نبأ ــ یک کارشناس مذهبی گفت: در دوران دفاع مقدس، مادرانی فداکار که الگوی صبر بودند جبهه‌ها را یاری رساندند. مادران شهدا درس شهامت، وفاداری و صبر را از حضرت زینب(س) آموختند و آگاهانه در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یادواره شهدای محله طالقانی کوهبنان، 30 بهمن‌ماه مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در تکیه شهید بهشتی با حضور امام جمعه، جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل بیانی، مدرس حوزوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: بعد از جنگ احد گروهی به مقام و منزلت شهیدان حسرت می‌خوردند، درحالی‌که در قرآن داریم که شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگار از رزق و روزی برخوردار هستند.
وی بیان کرد: شهیدان همواره زنده و از فضل خداوند بهره‌مند هستند؛ آنان در دامان مادرانی مؤمن، متدین، عاشق و دلداده اهل بیت(ع) پرورش پیدا کردند و در زمان نیاز راهی جبهه‌ها شدند.
حجت‌الاسلام بیانی تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس، مادرانی فداکار که الگوی صبر بودند جبهه‌ها را یاری رساندند. مادران شهدا درس شهامت، وفاداری و صبر را از حضرت زینب(س) آموختند و آگاهانه در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادند.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مسیر ولایت و رهبری تنها راه سعادت و رسیدن به آرمان‌های بلند است، اظهار کرد: حضرت ام‌البنین(س) همواره در کنار ولایت و رهبری بود و تا آخرین لحظه از این هدف و آرمان خود کوتاه نیامد و فرزندان خود را در این مسیر تقدیم اسلام کرد. لذا، در تاریخ ماندگار شد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha