‌زمان و مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ جز ۳۰ در مازندران اعلام شد
کد خبر: 3791863
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

‌زمان و مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ جز ۳۰ در مازندران اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندارن با تشریح زمان و مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ جز 30 قرآن کریم گفت: بخش کتبی این آزمون ‌9 اسفندماه و بخش شفاهی آن ١٨ تا 23 اسفند‌ماه ‌در سطح استان برگزار می‌شود.

اعلام زمان و مکان برگزاری آزمون سراسری حفظ جزسی آموزش و پرورش مازندرانمحمود تنها، رئیس اداره امورقرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: آزمون سراسری حفظ جز سی قرآن کریم در بخش کتبی پنجشنبه، 9 اسفندماه و در بخش شفاهی ١٨ تا 23 اسفند‌ماه ‌برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد بزرگ قرآنی، در سال جاری با مشارکت پنج دستگاه و سازمان اعم از؛ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، شبکه قرآن و معارف سیما و دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، افزود: طرح حفظ جز سی در آموزش و پرورش در سه سطح برگزار می‌شود و تمام دانش‌آموزانی که در سامانه همگام ثبت نام کردند. در آزمون شفاهی که بازده زمانی اجرای این طرح تا اردیبهشت 98 است، شرکت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران‌ گفت: آزمون شفاهی حافظان قرآنی که زیر 18 سال در مؤسسات قرآنی غیر از آموزش و پرورش ثبت نام کردند با در دست داشتن معرفی‌نامه روزهای 18 تا 23 اسفندماه در دارالقرآن‌های آموزش و پرورش استان انجام می‌شود.

مکان برگزاری آزمون کتبی به شرح زیر است.

گلوگاه؛ میدان 22 بهمن، خیابان 17 شهریور، جنب مسجد ولی عصر(عج) مدرسه راهنمایی مائده

بهشهر؛ خیابان هنر، روبروی اداره اوقاف و امور خیریه، سالن توحید آموزش و پرورش شهرستان بهشهر

نکا؛ خیابان شهدا، هنرستان شهید مطهری

ساری و میاندرود؛ ساری، خیابان فرهنگ، نرسیده به سه راه قارن، دبیرستان دخترانه الزهرا

قائمشهر، جویبار، سوادکوه و  سوادکوه شمالی؛ قائمشهر، میدان طالقانی، خیابان امام(خیابان بابل) چهار راه فرهنگ، جنب بانک سینا، روبروی ایستگاه سواری بابل، دارالقرآن الثقلین آموزش و پرورش قائم شهر

سیمرغ؛ کیاکلا، خیابان امام، خیابان باهنر، جنب دبیرستان آیت‌الله خامنه‌ای، دبستان غیردولتی زیتون

بابل و بندپی؛ بابل، کمربندی شرقی- بوستان 18، خیابان شهید محبوبی، جنب انتقال خون، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورین

بابلسر و فریدونکنار؛ بابلسر، خیابان پاسداران، جنب آموزش و پرورش، دبیرستان شهید بهشتی

آمل و محمودآباد؛ آمل، خیابان طالب آملی، دریای 26، واحد 5 دانشگاه علمی ـ کاربردی شمال پایدار

نور، نوشهر و چالوس؛ نوشهر، خیابان حافظ، جنب مصلی، سالن آزمون اداره آموزش و پرورش نوشهر

تنکابن، کلاردشت و عباس آباد رامسر؛ تنکابن، خیابان امام، نرسیده به میدان شهید شیرودی، جنب چاپ مفخم، هنرستان کار و دانش حضرت نرجس تنکابن

انتهای پیام

captcha