آموزش 300 نونهال در جامعه القرآن خرمشهر
کد خبر: 3791875
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

آموزش 300 نونهال در جامعه القرآن خرمشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ 300 نونهال در جامعه القرآن خرمشهر در کلاس‌های حفظ تربیتی قرآن، حفظ موضوعی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم شرکت می‌کنند.

آموزش 300 نونهال در جامعه القرآن خرمشهر

شهناز شاهی مسئول واحد خردسالان جامعه القرآن خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: دوره‌های این جامعه القرآن رو به پایان است و پیگیر آزمون‌های پایانی دوره‌ها در واحد خردسالان هستیم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های هر ساله جامعه القرآن برگزاری آزمون‌های حفظ قرآن کریم است. این آزمون ویژه حفاظ جزء 30، جزء 1، 2 جزء و 4 جزء اول قرآن است. امسال نیز این آزمون برگزار شد و قرار است هفتم اسفندماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) از برترین‌های این آزمون تجلیل شود.

شاهی گفت: در حال حاضر حدود 300 قرآن‌آموز در مقطع سنی 4 تا 9 سال در رشته‌های حفظ تربیتی قرآن، حفظ موضوعی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از در دوره‌های آموزشی این جامعه القرآن شرکت می‌کنند.

مسئول واحد خردسالان جامعه القرآن خرمشهر با بیان اینکه برنامه‌های تفریحی در کنار آموزش برای نونهالان در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی ما در رشته‌های مختلف آموزش قرآن، همزمان کلاس شعر، نقاشی، کاردستی و بازی است و به عبارتی تلفیقی از آموزش و سرگرمی است. در کنار آن اردوهایی نیز برای نونهالان به همراه خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha