مسابقه ادبی «مشاعره و خوانش» بین دانش‌آموزان ملایری برگزار شد
کد خبر: 3791876
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

مسابقه ادبی «مشاعره و خوانش» بین دانش‌آموزان ملایری برگزار شد

گروه فرهنگی ــ مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری مسابقه ادبی «مشاعره و خوانش» بین ۶۰ دانش‌آموز این استان خبر داد و گفت: ایجاد نشاط، امید به زندگی و طرحی نو برای آینده و معرفی به جهانیان از اهداف این مسابقه است.

مسابقه ادبی «مشاعره و خوانش» بین دانش آموزان ملایری برگزار شد.به گزارش ایکنا از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر، امروز، 1 اسفندماه در حاشیه رقابت ادبی مشاعره و خوانش بین دانش‌آموزان ملایر، درباره اهداف این مسابقه، افزود: رقابت خوانش عشق و علاقه، تعلق خاطر و شناخت را به بزرگان ادب فارسی و آثار ارزشمند آنان به نسل جدید هدیه می‌دهد و ایجاد نشاط، امید به زندگی و طرحی نو برای آینده و معرفی به جهانیان از دیگر اهداف این مسابقه است.
وی یادآور شد: در این راستا گروه‌های آموزشی متوسطه مسابقه مشاعره و خوانش دانش آموزان را در دو قسمت پسران و دختران در دبیرستان سیفیه و نمونه محمد ملایری با حضور بیش از 60 دانش آموز مستعد متقاضی برگزار کرد.
سلگی خاطرنشان کرد: رتبه‌های برتر مرحله شهرستانی مسابقه خوانش در روز شنبه، 4 اسفندماه در مرحله استانی این مسابقه که در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
سلگی همچنین با اشاره به برگزاری بزرگداشت 8 اسفند، روز امور تربیتی، افزود: در سالروز تأسیس امور تربیتی از مربیان پرورشی، معاونان پرورشی، مربیان تربیت بدنی و مشاوران تجلیل به عمل می‌آید.
وی با بیان اهمیت و جایگاه امور تربیتی و اینکه مربیان و معلمان بهترین الگوهای رفتاری برای دانش‌آموزان هستند، گفت: بیش از 250 مربی، معاون پرورشی و مشاوره در هفته امور تربیتی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

captcha