مسئولان با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل مناسبی داشته باشند
کد خبر: 3791893
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

مسئولان با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل مناسبی داشته باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار پارس‌آباد مغان گفت: مسئولان و مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه باید تعامل و همکاری داشته باشند و هیچ مسئولی حق شکایت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای را به‌دلیل نقد و انتقاد یا بهانه‌های دیگر ندارد و اگر موردی هم پیش بیاید باید با گفت‌وگو و تعامل حل و فصل شود.

مسئولان با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل مناسبی داشته باشندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی علایی، فرماندار پارس‌آباد مغان، روز گذشته، ۳۰ بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری پارس‌آباد مغان گفت: مسئولان و مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه باید تعامل و همکاری داشته باشند.
وی از حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: حضور مردم در صحنه موجب نشان دادن ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد حضور گسترده مردم را لایق قدرشناسی دانست و افزود: حل مشکلات و معضلات مردم همچنین تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان ضروری است.
علایی بیان کرد: شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی باید تا پایان سال معوقات پرسنل خود را پرداخت نمایند تا مردم در آخر سال دچار گرفتاری نشوند و به موقع مایحتاج خود را خریداری کنند.
حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی، امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز در این نشست حضور گسترده مردم را مایه مباهات دانست و گفت: حضور گسترده مردم در خیابان‌ها مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی بود.
وی بیان کرد: با این که دشمنان اسلام و انقلاب شب و روز در بوق و کرنا کرده بودند که مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به جهت گرانی و تورم افسار گسیخته در راهپیمایی مشارکت نخواهند کرد، اما مردم با بصیرت ایران با حضورشان امید دشمنان را به یاس مبدل کردند.
امام جمعه پارس‌آباد تأکید کرد: مسئولان و مدیران در برابر اراده مردم باید سر تعظیم فرود آورده و قدر این نعمت عظیم را بدانند و شب و روز برای حل مشکل آن‌ها تلاش نمایند.
رشادی گفت: مسئولان طلبکار مردم نیستند بلکه مردم از آن‌ها طلبکار هستند و دقت کافی در مطالبات مردم به خرج دهند تا مردم را از نظام و انقلاب دلسرد نشوند.
سرهنگ نوری، فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد نیز از افتتاح ۹ پروژه بسیج سازندگی در این شهرستان در روز‌های آتی خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور از سوی بسیج سازندگی سپاه بهره برداری خواهد شد که سهم شهرستان پارس آباد از این پروژه‌ها ۹ پروژه می‌باشد.
وی همچنین از شناسایی ۵۶ پروژه دیگر در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: قرارگاه بسیج سازندگی در راستای پیشرفت و توسعه منطقه ۵۶ پروژه مربوط به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را شناسایی کرده و به ترتیب اجرایی خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha