دیدار با خانواده شهید عبدالرضا دلسوز
کد خبر: 3791926
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳
با حضور فرهنگیان بسیجی؛

دیدار با خانواده شهید عبدالرضا دلسوز

گروه اجتماعی - جمعی از فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد به همراه مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو با خانواده شهید عبدالرضا دلسوز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری بسیج استان، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهرکرد گفت: جمعی از فرهنگیان بسیجی، مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو و فرماندهان سپاه شهرکرد از خانواده معظم شهید عبدالرضا دلسوز سرکشی و تجلیل کردند.

مسئول بسیج کانون فرهنگیان در این دیدار بیان کرد: نظام و انقلاب ما به سادگی به دست نیامده است، بلکه خونهای زیادی در به ثمر نشستن آن چه در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و چه در دوران کنونی پای این نظام و انقلاب ریخته شده است.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، تداوم راه امام(ره) و انقلاب اسلامی را سرخی خون شهیدان دانست و گفت: اگر کشور ما امروز در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد به خاطر خون‌های پاک مردانی است که خالصانه در راه دفاع از دین و اسلام بر زمین جاری شد.

یادآوری می‌شود؛ شهید والامقام«عبدالرضا دلسوز» همسر یکی از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد می‌باشد که در حملات هوایی رژیم بعث عراق در خوزستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

captcha