اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی مسئولان به‌پای نظام نوشته شود
کد خبر: 3791948
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی مسئولان به‌پای نظام نوشته شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه صیادان بسیجی تحت حمایت نیروی دریایی سپاه قرار می‌گیرند، گفت: اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی مسئولان، به‌پای نظام اسلامی نوشته شود.

اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی مسئولان به‌پای نظام نوشته شود

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، در نخستین تجمع بسیج دریایی جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک که در روز گذشته سه‌شنبه، ۳۰ بهمن‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: صیادانی که در بسیج دریایی حضور داشته باشند، زیر حمایت نیروی دریایی سپاه قرار می‌گیرند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امنیت پایدار، امنیت مردمی است و از این رو برای تأمین امنیت در آب‌های کشور باید از حضور مردم استفاده کرد، گفت: صیادان و ساحل‌نشینان بسیجی می‌توانند در برابر هر گونه تخلفی در دریا علم مقاومت را برافرازند و مقابل متخلف بایستند.
برای دفاع از معیشت صیادان همه تهدید و تخریب‌ها را به جان می‌خریم
سردار تنگسیری با بیان اینکه بسیج دریایی ادامه بسیج مستضعفان است، افزود: بسیج برای صیانت از حقوق صیادان، تقویت امنیت پایدار و مردم محور و دفاع و حفظ سواحل در برابر بیگانگان تشکیل شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: بسیج دریایی در محدوده دو هزار و ۲۰۰ کیلومتری سواحل هرمزگان و حوزه استحفاظی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تشکیل شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه ساحل‌نشینان طلایه‌دار حراست از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس هستند، افزود: برای دفاع از معیشت صیادان همه تهدید و تخریب‌ها را به جان می‌خریم.
اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی مسئولان، به‌پای نظام اسلامی نوشته شود
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بسیج دریایی روند بازگشت لنج و قایق‌های ایرانی به خلیج‌فارس را دنبال می‌کند، افزود: هیچ کشتی صیادی اجازه صید ترال در آب‌های کمتر از ۱۲ مایل را ندارد و این نوع صید در خلیج‌فارس ممنوع است.
سردار تنگسیری ابراز کرد: غیور مردان جنوبی با وجود فشار‌های اقتصادی، معیشتی و مشکلات مادی همچنان دوستدار و حافظ انقلاب اسلامی هستند و ما اجازه نمی‌دهیم اشتباه برخی مسئولان، به‌پای نظام اسلامی نوشته شود.
مسئول بسیج دریایی سپاه، گفت: بسیج دریایی برای دفاع همه‌جانبه از حقوق دریانوردان و صیادان تشکیل یافته است و با تمام قدرت به این مهم می‌پردازد.
امنیت کشور ایران مردم محور است
در ادامه علی علی‌نژاد، سرهنگ پاسدار گفت: صیادان، با توجه به کار تخصصی خود در میان آب‌ها، می‌توانند در دفاع از آب‌های جزایر به‌صورت همه‌جانبه عمل کنند تا بیگانگان چشم طمع به آب‌های نیلگون خلیج فارس و سواحل آن نداشته باشند.
وی بیان کرد: طرح بسیج دریایی در شهرستان جاسک کلید خورد و امروز در دومین جلسه آن در شهرستان قشم و با حضور صیادان جزیره‌های قشم، لارک، هرمز و هنگام برگزار شد.
مسئول بسیج دریایی اظهار کرد: این نهاد به‌صورت همه‌جانبه در دریا حضور خواهد داشت و ضمن انجام فعالیت‌های صیادی از آب‌های کشور نیز محافظت می‌کند.
علی‌نژاد بیان کرد: امنیت کشور ایران مردم محور است و بر همین اساس مردم باید برای دفاع از آب‌های سرزمین حضور داشته باشند.
این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج دریایی در امتداد سازمان بسیج مستضعفان است و در چارچوب این نهاد به صیادان و بسیجیان خدمات ارائه می‌دهد و از حقوق آنان حمایت می‌کند.
یادآور می‌شود، شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۶۲۸ کیلومتر مربع وسعت در میان آب‌های خلیج فارس از توابع هرمزگان است.
انتهای پیام

captcha