لزوم تشویق نسل جوان به انجام فعالیت‌های قرآنی برای سلامت جامعه
کد خبر: 3791968
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

لزوم تشویق نسل جوان به انجام فعالیت‌های قرآنی برای سلامت جامعه

گروه فرهنگی ــ امام جمعه شهرستان گرمه گفت: شناسایی آموزه‌های قرآنی و تشویق نسل جوان به فعالیت‌های قرآنی و حمایت و نظارت بر برنامه‌های دینی و قرآنی در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نقش مهم و اثرگزاری بر سعادت و سلامت جامعه دارد.

تشویق نسل جوان به فعالیت‌های قرآنی نقش مهم بر سلامت جامعه دارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام ابوالقاسم تاتاری، امام جمعه گرمه اظهارکرد: آشنایی و مانوس کردن نوجوانان با آموزه‌های دینی و قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش مهم و موثری در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و کم اثر کردن ترفندهای دشمنان دارد.
وی با بیان اینکه توجه و عمل کردن به تعالیم و آموزه‌های قرآنی و دستورات دینی نقش مهمی در سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه خواهد داشت، افزود: با فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم به ‌ویژه نسل جوان در مساجد و محافل قرآنی می توان در تبیین و ترویج ارزش های دینی گام برداشت.
تاتاری با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی قرآن و عترت در شهرستان گرمه نیز، گفت: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه جنبه‌های قرآنی و معنوی دارد که کار بسیار خوب و ارزشمندی است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفته است.
وی تبلیغ و اطلاع رسانی در برگزاری نمایشگاه و جشنواره ها در سطح شهر را از جمله موضوعات مهم عنوان کرد، گفت: باید در برگزاری این گونه جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها زمان و مکان مناسب در نظر بگیریم تا علاقمندان بسیاری بتوانند از این جشنواره‌ها بهره مند شوند.
گفتنی است آیین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت خراسان‌شمالی عصر امروز با معرفی و تجلیل نفرات برتر در شهرستان گرمه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha