اتحادیه قرآنی مازندران ثبت رسمی می‌شود
کد خبر: 3791971
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

اتحادیه قرآنی مازندران ثبت رسمی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران از ثبت اتحادیه قرآنی استان در مرحله نهایی خبر داد و تا قبل از پایان سال ۹۷ ثبت رسمی خواهد شد.

اتحادیه قرآنی مازندران ثبت رسمی می‌شودعباس جانباز، مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: ثبت اتحادیه قرآنی استان در مرحله نهایی هست و ان‌شاءالله تا قبل از پایان سال ۹۷ ثبت رسمی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پس از ثبت اتحادیه قرآنی مازندران اعتباری از سوی  دارالقرآن مازندران برای این اتحادیه درنظر گرفته می‌شود، افزود: مقرر است در سال جاری فعالیت‌های قرآنی را گسترش دهیم و در صورت تأمین بودجه به مؤسسات قرآنی کمک کنیم.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران با بیان اینکه گزارش عملکردها و برنامه‌های اتحادیه در مجمع عمومی که آذرماه برای مدیران مؤسسات قرآنی برگزار شد، ارائه شد، تصریح کرد: برگزاری جلسات مشترک بین مدیران و موسسات و ایجاد نشست‌های هم‌اندیشی در تقویت و انسجام آنان موثر است.

وی با بیان اینکه باید مؤسسات از توان و ظرفیت‌های بالقوه خود نهایت بهره را ببرند، افزود: در این زمینه پیشنهاداتی به موسسات برای ایجاد هم‌افزایی مطرح شد و راه‌کارهایی نیز مطرح و به مدیران انتقال داده شد.

جانباز با بیان اینکه پایان یافتن ادغام اتحادیه می‌تواند مؤسسات را دلگرم‌تر کند، تصریح کرد: درباره تأمین مخارج مؤسسات تا‌کنون بودجه تخصیصی معین و مدونی برای مؤسسات نبود ولی بنا هست کمک‌هایی صورت گیرد تا موسسات خودشان روی پای خود بایستند و ما نباید توقع داشته باشیم همیشه این کمک‌ها باشد این بودجه محدود و در قالب اجرای طرح هست.

مدیر‌عامل قرآنی مازندران با بیان اینکه در سال آینده پیگیر سهمیه بیمه برای مؤسسات قرآنی هستیم، اظهار کرد: مؤسسات برای جذب حمایت اتحادیه قرآن استان می‌توانند آمادگی و توان خودشان را به نهادها ارائه بدهند و نهادها و دستگاه‌های ناظر به موسسات اعتماد کنند و طرح‌ها را به موسسات بسپرند.

انتهای پیام

captcha