ارسال ۵۴۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌های کُردی
کد خبر: 3792050
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

ارسال ۵۴۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌های کُردی

گروه فرهنگی ــ دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کُردی از دریافت ٥٤۰ اثر تا آخر وقت امروز به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

شیروان یاری، دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در گفت‌و گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره رسانه های کردی اظهار کرد: تا آخر وقت امروز مجموعا ٥٤۰ اثر دریافت شده است که از این تعداد، ٤۷۹ اثر از ۱۲٤ نفر در بخش اصلی و ٦۱ اثر از ۳۰ نفر در بخش جنبی تا کنون در سامانه نخستین جشنواره رسانه‌های کردی ثبت شده است.
وی افزود: بر اساس بررسی سامانه جشنواره رسانه‌های کردی، در بخش گزارش ۸۰ اثر، تیتر ٤٦ اثر، سرمقاله و یادداشت ۱۲۲ اثر، خبر ۲۰ اثر، مصاحبه ۷۲ اثر، طراحی و صفحه‌آرایی ۲٥ اثر، طنز و کاریکاتور ٤٦ اثر و بخش عکس(شامل تک عکس و گزارش تصویری) ٦۸ اثر در بخش اصلی به دو زبان کردی و فارسی ثبت شده است.
دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی تاکید کرد: ضروری است شرکت کنندگان در مرحله فرایند ارسال آثار، حداقل سه اثر در یک بخش و شش اثر در دو بخش اصلی در سامانه ثبت کنند.
وی ادامه داد: آثار کمتر از سه اثر ارسالی از مرحله داوری حذف خواهد شد لذا افرادی که قبلا کمتر از سه اثر در بخش فارسی در سامانه ثبت کرده‌اند؛ نسبت به رفع نقص تعداد آثار تا دهم اسفند ماه اقدام کنند.
یاری یادآور شد: همچنین لازم به یادآوری است که تنها آثاری در دبیرخانه جشنواره پذیرش نهایی خواهد شد که در بازه زمانی ٣٠ آذرماه ٩٥ تا ٣٠ آذر ماه ٩٧ در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منتشر شده است.
انتهای پیام

captcha