«نه باران بند می‌آمد، نه گلوله» روانه بازار کتاب شد
کد خبر: 3792083
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
به قلم رویا شاه‌حسین‌زاده؛

«نه باران بند می‌آمد، نه گلوله» روانه بازار کتاب شد

گروه فرهنگی- کتاب «نه باران بند می‌آمد، نه گلوله» به قلم رویا شاه‌حسین‌زاده، که روایتی از تلخی جنگ است، روانه بازار کتاب شد.

«نه باران بند می‌آمد، نه گلوله» روانه بازار کتاب شد

رویا شاه‌حسین‌زاده، نویسنده کتاب «نه باران بند می‌آمد، نه گلوله»، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه این کتاب روایتی از تلخی جنگ است، اظهار کرد: رمان، پیرامون زندگی بزرگ‌مردی به نام «اسماعیل پیام» است که برای همه اهالی یک منطقه در نقده، عنوان «دایی اسماعیل» را دارد.
وی ادامه داد: قلب وسیع و بزرگ اسماعیل پیام، سرچشمه مهربانی‌ها بوده و دایی اسماعیل، همسری دارد بنام اقدس بانو که نویسنده با پرداختن به عواطف این زن، ظرافتی بی‌نظیر را در انعکاس تاثیرات جنگ بر سرنوشت زنان و کودکان به تصویر کشیده است.
شاه‌حسین‌زاده افزود: کتاب «نه باران بند می‌آمد، نه گلوله» توسط انتشارات خوبان منتشر شده و قهرمانی را به خواننده معرفی می‌کند که جنگ، او را از میان گندمزارها و خوشه‌های طلایی گندم، به میدان نبرد می‌کشاند و از یک مرد ساده روستایی، یک اسطوره رشادت می‌سازد.
لازم به ذکر است، رویا شاه‌حسین‌زاده، چندی پیش جایزه بین‌المللی شعر فجر را از آن خود نموده و «سرو بلورین» بزرگترین جشنواره ادبی ایران را به ارومیه آورده است.
انتهای پیام

captcha