آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در زنجان
کد خبر: 3792102
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در زنجان

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از ابتدای اسفند خبر داد و گفت: معتکفین برای اطلاع از برنامه‌ها و مساجد برگزاری اعتکاف می‌توانند به سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به نشانی www.tabligh-zn.com مراجعه کنند.

آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی 2 اسفندماه در اولین جلسه ستاد اعتکاف اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ابتدای اسفند ماه تا 25 اسفندماه برای تثت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف به دفاتر ثبت نام در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و امامزاده سید ابراهیم زنجان مراجعه کنند.
وی با اشاره به لزوم تبلیغ و اطلاع‌رسانی مراسم معنوی اعتکاف توسط رسانه‌ها افزود: افراد با شرکت در این مراسم ضمن تقویت بعد معنوی و راز و نیاز با معبود، خود را برای حضور در اجتماع دینی آماده می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب حتی 1 مورد مراسم اعتکاف برگزار نمی‌شد که به برکت انقلاب اسلامی امروزه شاهد انقلاب معنوی و برپایی مراسم اعتکاف در مساجد کشور هستیم.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 196 مبلغ و مبلغه در ایام اعتکاف به مساجد استان اعزام خواهد شد، بیان کرد: این اعزام‌ها از  28 اسفند آغاز و تا  2 فروردین ادامه خواهد داشت.
مصائبی با اشاره به تلاقی ایام عید نوروز و اعتکاف عنوان کرد: نباید اجازه داد که ایام نوروز برنامه غنی و انسان ساز اعتکاف را تحت تاثیر قرار دهد.  بلکه مراسم اعتکاف امسال پر شورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف امسال از 29 اسفند تا 3 فروردین در مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد، افزود: معتکفین برای اطلاع از برنامه‌ها و مساجد برگزاری اعتکاف می‌توانند به سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به نشانی www.tabligh-zn.com مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha