زندگی در سایه غیرت؛ اصلی‌ترین پیام شهدا به ملت ایران
کد خبر: 3792107
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

زندگی در سایه غیرت؛ اصلی‌ترین پیام شهدا به ملت ایران

امام جمعه ابهر گفت: زندگی در سایه غیرت اصلی‌ترین پیام شهدا به ملت ایران است و مردم کشور ما در برهه کنونی باید با هوشیاری کامل در جلوی نفوذ فرهنگی دشمنان بایستند.

زندگی در سایه غیرت؛ اصلی‌ترین پیام شهدا به ملت ایرانبه گزارش ایکنا از زنجان حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر، ظهر امروز پنجشنبه دوم اسفندماه در جمع خانواده شهدای ابهر با بیان اینکه سربلندی کشور مرهون خون شهدا، داغ دل مادران شهید، و رنج‌های جانبازان است، اظهار کرد: همه ما در قبال شهدا مسئولیم.
وی در ادامه اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن از خود به عنوان اکرم یاد می‌کند که کتابی کریم برای انسان‌ها فرستاده است تا انسانی با کرامت تربیت کند.
وی ادامه داد: از دیدگاه اهل بیت(ع) انسانی کریم است که کرامت داشته باشد و انسان با کرامت نیز انسانی است که غیرت داشته و غیرتمندانه زندگی کند.
امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه انسان خلیفه‌الله، عبدالله، عین الله، یدالله و جانشین خدا بر روری زمین است، بیان کرد: انسان آیینه تمام نمای ذات اقدس الهی است لذا باید به گونه‌ای بر روی زمین زندگی کند که نماینده شایسته‌ای برای خداوند در روی زمین باشد.
حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه زندگی در سایه غیرت پیام کلیدی شهدا به مردم است، بیان کرد: شهدا نمونه بارز غیرت‌مندی در برهه جدید هستند که اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک وطن به دست بیگانگان بیفتد آنها در را حفظ خاک، ناموس و تمامیت ارضی کشور غیرتمندانه جنگیدند و در این راه جان عزیز خویش را نثار کردند.
وی با تاکید بر اینکه مردم کشور ما در برهه کنونی باید با هوشیاری کامل در جلوی نفوذ فرهنگی دشمنان بایستند، یاداور شد: نباید اجازه تسلط دشمن بر فرهنگ علوی و فاطمی کشورمان داده شود.
انتهای پیام
captcha