نماز ؛ یکی از مهمترین راهکارهای ارتقاء اخلاق در جامعه
کد خبر: 3792112
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

نماز ؛ یکی از مهمترین راهکارهای ارتقاء اخلاق در جامعه

گروه اجتماعی- رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: نماز به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا اخلاق در جامعه، در حال حاضر است.

نماز ؛ یکی از مهمترین راهکارهای ارتقاء اخلاق در جامعه

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان امروز 2 اسفند در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین جشنواره سراسری سرود «ترنم الهی» ویژه برادران و با موضوع نماز و انتظار (مهدویت) همزمان در سمنان خبر داد و اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در این جشنواره بیستم اردیبهشت و زمان ارسال آثار بیستم تیرماه سال آینده است.

وی ادامه داد: این جشنواره ویژه برادران زیر ١٦ سال است که در این راستا برگزاری این جشنواره و استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ نماز در دستور کار قرار دارد.

شمس‌الدین با اشاره به اینکه این جشنواره سال گذشته برای اولین بار به صورت ملی در سمنان برگزار شد اذعان کرد: نماز به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌‌های اجتماعی و ارتقا اخلاق در جامعه است که در عصر کنونی باید با ابزار هنر و رویکرد فرهنگی توسعه یابد.

رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را نمایان ساختن تاثیر نماز و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی به زبان هنر جمعی، ترسیم فضای کاری هنری در عرصه نماز، تلاش برای ایجاد جریان منجر به تولید آثار فاخر نمازی با استفاده از ابزار جشنواره در سطح استانی و ملی و نیز ایجاد رقابت سالم و کشف استعدادهای برتر سرود دانست .

انتهای پیام

captcha