اجرای طرح ملی «سفیران اجتماعی» در میامی
کد خبر: 3792116
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

اجرای طرح ملی «سفیران اجتماعی» در میامی

گروه اجتماعی- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از برگزاری طرح ملی سفیران اجتماعی با هدف ایجاد زندگی بهتر در شهرستان میامی خبر داد.

اجرای طرح ملی «سفیران اجتماعی» در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا حدادیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان امروز 2 اسفند در نشستی که با حضور امام جمعه، فرماندار و مسوولان محلی میامی از اجرای طرح ملی سفیران اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف احساس هویت و تعلق به محیط زندگی بهتر، تقویت بنیه اعتقادی، اخلاقی و رفتاری خانواده‌های تحت پوشش طرح و ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح ملی سفیران اجتماعی با بسیج سرمایه‌های اجتماعی محلی امکانات و ظرفیت‌های مردمی برای کمک به حل مسائل اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و معیشت منطقه کمک شایانی می‌کند و این طرح در سه عرصه فرهنگی، هنری و اجتماعی اجرا می‌شود.

حسین دوست محمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز اذعان کرد: این طرح می‌تواند در این شهرستان موجب نشاط اجتماعی، روحیه امید و خودباوری در بین آحاد مردم و خانواده‌ها به خصوص جوانان شود.

به گفته دوستمحمدی اگر این طرح‌ها با هماهنگی همه دستگاههای اجرایی به درستی برگزار شود نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان به خصوص بخش‌های روستایی خواهد داشت.

حجت الاسلام صفایی پور، امام جمعه میامی نیز بیکاری را یکی از مهمترین معضلات آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و افزود: حل این معضل نیاز به تلاش و همکاری مستمر و همگانی در ایجاد اشتغال برای جوانان در این شهرستان است.

 به گفته وی؛  ترویج خدمت کریمانه و کارآفرینی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های و حمایت مسئولین یکی از مهمترین راههای کاهش آسیب‌های اجتماعی درشهرستان است.

انتهای پیام

 

captcha