۲۰۰ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد
کد خبر: 3792120
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

۲۰۰ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

گروه اجتماعی- همزمان با سراسر کشور ۲۰۰ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

۲۰۰ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ۲۰۰ کانون خادمیاری آستان قدس رضوی استان آذربایجان شرقی، همزمان با آیین افتتاح ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
محمدیوسف شاکری، نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی در آیین افتتاح این کانون‌ها در تبریز گفت: کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی با رویکرد جذب خادم و خادمیاری افتخاری و خدمت رسانی به افراد محروم و مستضعف در همه استان ها ایجاد شده است.
وی افزود: خدماتی که این کانون‌ها ارائه می دهند در 26 عرصه از جمله سلامت، تبلیغی، بانوان، حل آسیب های اجتماعی و مسائل اقتصادی تعریف شده است.
به گفته وی، در آذربایجان شرقی 7 هزار و 200 نفر برای خادمیاری ثبت نام کرده‌اند که از طریق سامانه، پرونده حدود 4 هزار و 300 نفر کامل شده است و برای 3 هزار و 500 نفر نیز خدمت تعریف شده است.
نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی یادآور شد: نشست‌های تخصصی در رابطه با حکمت رضوی، ایجاد کانون‌های مداحان و سفره متبرک امام رضا (ع) از دیگر برنامه هایی است که در کانون‌های آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha