کاروان شادی قبل از عید در ایلام به راه می‌افتد
کد خبر: 3792122
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
سلطانی:

کاروان شادی قبل از عید در ایلام به راه می‌افتد

گروه فرهنگی - رییس روابط عمومی شهرداری ایلام از راه‌اندازی کاروان شادی چند روز قبل از ایام عید باستانی نوروز در شهر ایلام خبر داد و گفت: برنامه‌های مفرحی برای ایام نوروز توسط شهرداری ایلام برگزار می‌شود.

کاروان شادی قبل از عید در ایلام به راه می‌افتد
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی شهرداری ایلام، محمد سلطانی، رئیس روابط عمومی شهرداری ایلام امروز اظهار کرد: امسال برای اولین بار چندین ماشین تریلر تزیین شده و گروه های عروسکی دارا و سارا، حاجی فیروز، میر نوروز، ساز و دهل و موسیسقی سنتی، تئاتر و .. در خیابانهای اصلی شهر به راه می افتد و موجب ایجاد نشاط و شادی قبل از نوروز در ایلام خواهند شد.
وی همچنین از افتتاح خیابان طالقانی که به پیاده رو مبدل شده با حضور هنرمندان کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه های جنبی زیبایی در این خیابان اجرا خواهد شد.
وی افزود: همچنین به منظور زیبا سازی شهر قبل از عید نوروز قرار است 10 هزار شاخه گل و سه هزار اصله نهال در میادین و بلوارهای اصلی شهر کاشت شود که به زیباسازی شهر کمک زیادی می کند.
وی از رنگ آمیزی جداول خیابانهای شهر و نظافت و ایجاد مکان های مناسب عرضه میوه برای ایام عید نوروز در شهر ایلام خبر داد و گفت: شهرداری سعی دارد که امسال با ایجاد برنامه های بسیار متنوعی در راستای نشاط اجتماعی شهری فعالیت کند.
سلطانی، همچنین از فعالیت 50 دستگاه کمپرسی و لودر برای جابجایی نخاله های ساختمانی در حاشیه شهر و انتقال آن به نقاط دور افتاده خبر داد و گفت: ایجاد سکوها و مکانهای نشیمن، کمپ های تفریجی، تجهیز سالن نمایشگاهی برای مواقع اضطراری مسافران نوروزی از دیگر اقدامات مد نظر شهرداری قبل از ایام نوروز و اسفند ماه است.
وی از ایجاد کمپ های گردشگری در چغاسبز و پارک کوثر برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: همچنین 25 کانکس نیز در چغاسبز برای اسکان مسافران آماده شده است.
وی از خرید و تهیه هفت سفره هفت سین با المانهای جدید و فعالیت شهردار شب و شهردار نوروز در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: شهرداری ایلام سعی دارد که با اجرای برنامه های بسیار متنوع و مفرح مردم را در این ایام و جشن های نوروزی همراهی کند.
سلطانی از فعالیت دو دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در میدان امام حسین(ع) شهر ایلام تا اماکن تفریحی چغاسبز خبر داد و گفت: این اقدام در راستای خدمات رسانی به مردم برای بهره گرفتن از طبیعت زیبای ایلام انجام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با زیباسازی و اجرای برنامه های متنوع شهرداری ایلام مردم و مسافران خاطره دل انگیزی از نوروز امسال داشته باشند.
انتهای پیام
captcha