ایجاد کانون «زنان بازرگان» در سمنان
کد خبر: 3792125
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

ایجاد کانون «زنان بازرگان» در سمنان

گروه اجتماعی- رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان از تشکیل کانون زنان بازرگان استان سمنان خبرداد و گفت: استفاده از ظرفیت زنان در توسعه اقتصادی یکی از اهداف این کانون است.

ایجاد کانون «زنان بازرگان» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان شب گذشته 1 اسفند در اولین جلسه کانون زنان بازرگان سمنان ، از ایجاد کانون زنان بازرگان در استان سمنان خبر داد وگفت: حضور بانوان در عرصه ‌تولید و تجارت و استفاده از ظرفیت زنان در توسعه اقتصادی ازجمله دیگر اهداف کانون زنان بازرگان سمنان است.

وی با تاکید بر اینکه زنان می‌توانند ‌در اجتماع اقتصادی موفق و کارآمد باشند و لذا نیاز بود تا فرصت و ظرفیتی برای فعالیت‌های اقتصادی این قشر فراهم شود اذعان کرد: تداوم و حضور زنان کارآفرین با توجه به توانمندی زنان ‌در بخش‌های مختلف اقتصادی در راستای توسعه و ارتقای اقتصاد هر منطقه  مهم است که می‌تواند اتفاقات خوبی را در کشور و استان سمنان رقم بزند.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه ‌مراودات تجاری اعزام هیئت و پذیرش هیئت تجاری را در برنامه‌های مدون خود قرار می‌دهد متذکر شد:در این سفرها تجار با طرف‌های ‌تجاری و رایزنان سفارت کشورهای هدف ملاقات می‌کنند، این ‌ملاقات‌های دوجانبه می‌تواند مبادلات را توسع دهد.

زینب کرکه آبادی ، مدیرکل دفتر امور ‌بانوان و خانواده استانداری سمنان نیز در این جلسه اذعان کرد: حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی تا آنجا دارای اهمیت است که امروز زنان این توانمندی رادارند در ‌میدان‌ها اقتصادی نیز به برکت انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشند.

به گفته وی؛ بخش دولتی ‌و اتاق بازرگانی از تشکل زنان بازرگانی حمایت خواهد کرد ‌اما ایستایی و رونق این تشکل بر عهده اعضاء خواهد بود.

گفتنی است راضیه کارخانی، پروین مومن‌آبادی، ناهید امیدی، فاطمه ‌عرب، زینب صائمی به‌عنوان اعضای اصلی کانون زنان بازرگان استان سمنان و همچنین خدیجه غنچه و فاطمه ناصریان به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب ‌شدند.

انتهای پیام

captcha