دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3792131
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
۶ اسفند ماه؛

دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی-رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه از برگزاری دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان‌غربی در روز ۶ اسفند در ارومیه خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان، اصلی‌ترین هدف این مراسم است.

دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی برگزار می‌شود

یعقوب پوراسد، رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه سال گذشته پیکر مطهر دو شهید گمنام در این دانشگاه به خاک سپرده شد، اظهار کرد:
در یک سال گذشته این دانشگاه تلاش ‌کرد تا یادمان شهدای گمنام را پیش از سالگرد تدفین این عزیزان احداث کند، بنابراین در شب وفات حضرت ام‌البنین(ع) عملیات عمرانی این یادمان به پایان رسید و آماده افتتاح شد.
وی ادامه داد: افتتاح رسمی یادمان شهدای گمنام دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای قاضی طباطبایی آذربایجان غربی در تاریخ ۶ اسفند ماه برگزار شده و همزمان با آن، دومین یادواره شهدای غواص استان در سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار خواهد شد.
پوراسد افزود: در این مراسم ضمن بهره‌مندی از سخنرانی تعدادی از مسئولین ملی و استانی، سردار سوداگر از فرماندهان غواصان در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از سخنرانان اصلی مراسم به خاطره‌گویی خواهد پرداخت.
وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان، اصلی‌ترین هدف این مراسم است که در برابر تلاش دشمنان برای مقابله با جبهه انقلاب انجام می‌شود، تصریح کرد: باید شهدای قهرمان را که به عنوان بهترین الگو در جامعه مطرح هستند، به دانشجویان معرفی کرد، زیرا اگر الگوسازی درستی در جامعه انجام نشود، دشمنان الگوهای دیگری را معرفی می‌کنند که به ضرر جوانان و در نهایت مایه خسارت جامعه است.
انتهای پیام

captcha