۳۳ پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌گیرد
کد خبر: 3792133
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

۳۳ پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌گیرد

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع یک هزار و ۹۰۰ پروژه در دست اجرا در استان، ۳۳ پروژه به علت اهمیت آنها به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده‌اند.

۳۳ پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌گیرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم اسفندماه در بیست و یکمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: به دلیل تاثیرگذاری این پروژه‌ها اعتبارات آنها تخصیص بالایی خواهند داشت و لذا پیشرفت فیزیکی آنها شتاب می‌گیرد.
وی افزود: تلاش براین است تا هفته دولت سال ۹۸ این طرح ها و پروژه تکمیل و در خدمت مردم قرار گیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرای طرح جی نف در استان،‌ اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی از جمله شرکت برق استان در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت.
احمدی با اشاره به مسئله ۷۲۰ میلیارد ریال کمک های فنی و اعتباری استان، تصریح کرد: این اعتبارات براساس قانون، دستورالعمل‌ها و برای رونق بخش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان هزینه می‌شود.
وی به دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد که نسبت به تهیه برش استانی پروژه های اقتصاد مقاومتی اقدام، در سطح ملی پیگیر منابع مالی باشند و اعتبارات ملی جذب کنند.
همچنین، حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از ۲۷ دستگاه اجرایی استان ۹ دستگاه برش استانی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را از مرکز کشور گرفته اند و بقیه دستگاه‌ها باید تا پایان هفته جاری در این خصوص اقدام کنند.
وی افزود: هم اکنون شرایط مناسبی برای جذب اعتبارات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در مرکز کشور وجود دارد و دستگاه های اجرایی نباید این فرصت را از دست دهند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا اعتبارات این پروژه‌ها و طرح‌ها صد درصد تخصیص یابند تا هرچه زودتر به نتیجه برسند.
نوروزی پروژه‌های آبی احمد غریب، سمرون، پل چهارم بشار، طرح ۲۷ هکتاری مجتمع گلخانه ای ماهور باشت، جاده دهدشت - سوق و پروژه جی نف را از جمله پروژه‌هایی دانست که مورد توجه هستند.
انتهای پیام

captcha