وجود 4هزار و 300 شهید روحانی از افتخارات انقلاب است
کد خبر: 3792164
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
مدیر جامعة الزهراء(س):

وجود 4هزار و 300 شهید روحانی از افتخارات انقلاب است

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدیر جامعة الزهرا(س) گفت: وجود چهار هزار و 300 شهید روحانی در دفاع مقدس، یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی است. 

وجود 4هزار و 300 شهید روحانی از افتخارات انقلاب استبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، مدیر جامعة الزهرا پیش از ظهر امروز دوم اسفند در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم ایران، افغانستان، سوریه و عراق در تالار بیداری جامعه‌الزهرا(س) بیان کرد: روحانیت شیعه همواره در طول تاریخ در هر دو ساحت و میدان علم و عمل درخشیده است. 
مدیر جامعة الزهرا افزود: روحانیت همواره پیشتاز عرصه جهاد علمی و عملی بوده و در این دو عرصه، سرافراز است.  4هزار و 300 شهید روحانی در دفاع مقدس، یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است که این عدد پنج برابر شهدای دیگر اقشار را نشان می‌دهد و گویای حضور پرشور روحانیت در صحنه‌های انقلابی است. 
مدیر جامعة الزهرا تصریح کرد: همان گونه که شهداء از دامان پاک مادرانی فداکار و مخلص به جبهه رفته و به شهادت رسیده اند،جامعة الزهراء بر آن است تا به تجدید پیمان با شهیدان بپردازد. 
وی گفت: ما امیدواریم در این مرکز علمی و دینی بتوانیم تربیت کده‌ای را برای بانوان در دو حوزه علم و جهاد فراهم آوریم. 
حجت الاسلام والمسلمین مدنی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی به ما یادآوری خواهد کرد که دانش و علم باید در کنار بصیرت و معرفت باشد. 
وی اظهار کرد: هفته آینده جشنواره ملی کتاب سال بانوان را به عنوان یکی از عظیم ترین پدیده های فرهنگی در حوزه زن و خانواده برگزار خواهیم کرد. 
انتهای پیام
captcha