نتیجه مجاهدت‌های شهدا برقراری امنیت پایدار مردمی است
کد خبر: 3792200
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

نتیجه مجاهدت‌های شهدا برقراری امنیت پایدار مردمی است

گروه سیاسی- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه نتیجه این مجاهدت‌ها امنیت پایدار مردمی است که مردم ما امروز آن را احساس می‌کنند، گفت: به برکت خون شهیدان زمینه برای سرمایه‌گذاری و توسعه متوازن در استان کردستان فراهم شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، دوم اسفندماه در اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان از سری برنامه‌های کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان اظهار کرد: ویژگی استان کردستان و استان‌هایی همچون آذربایجان غربی و کرمانشاه، مجاهدت مردم آن‌ها در دو جبهه با استکبار و ایادی استکبار است.
وی با اشاره به اینکه شهدای این خطه، شهدای مظلومی هستند، افزود: شهید شدن ۵۴۰۰ شهید و وجود حجم وسیعی از جانبازان و ایثارگران نشان دهنده رشادت و ایثارگری مردم استان در راه انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه نتیجه این مجاهدت‌ها امنیت پایدار مردمی است که مردم ما امروز آن را احساس می‌کنند، ادامه داد: به برکت خون شهیدان زمینه برای سرمایه گذاری و توسعه متوازن در استان کردستان فراهم شده است.
وی در ادامه بیان کرد: اقدامات خوبی در جهت توسعه استان انجام داده و در برخی از شاخص‌ها خوب عمل کرده‌ایم اما در برخی از شاخص‌ها هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم.
سردار رجبی ذکر کرد: نیاز مردم کردستان سرمایه‌گذاری و توسعه همه جانبه استان است که در این راه خود مردم هم در مسیر توسعه مشارکت دارند و امیدواریم دولت و مسئولان استانی و مجلس هم قدم‌های مؤثری را در این راه بردارند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه برای ساماندهی مرزهای استان امروز به بازدید از مرز می‌رویم، خاطرنشان کرد: ساماندهی امور مرزی نیازمند اقدامات اساسی است زیرا نیازمند امنیت مطمئنی هستیم که در آن شرایط توسعه و اشتغال وجود داشته باشد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: خوشبختانه یک گفتمان عملی در استان آغاز شده است که در این راستا ۲ هزار پروژه عام المنفعه و زودبازده را انجام دهیم و در ادامه پروژه های دیگری را هم انجام خواهیم داد.
انتهای پیام

captcha