ثبت‌نام مراسم اعتکاف از 10 اسفندماه آغاز می‌شود
کد خبر: 3792210
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

ثبت‌نام مراسم اعتکاف از 10 اسفندماه آغاز می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از 10 اسفندماه در سطح شهرستان سنندج همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج امروز، دوم اسفندماه در نشست هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف از آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف از 10 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان سنندج خبر داد و اظهار کرد: شرکت‌کنندگان برای بهره‌مند شدن از این مراسم معنوی تا 28 اسفندماه فرصت دارند، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مراسم معنوی با حضور در اداره تبلیغات اسلامی سنندج، هیئات مذهبی و حوزه علمیه ریحانة النبی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در این طرح اقدام کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: آموزش احکام و مسائل فقهی معتکفان را امسال حوزه علمیه ریحانةالنبی برعهده گرفته است.
وی عنوان کرد: در برگزاری مراسم اعتکاف امسال دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سپاه پاسداران، هیئات مذهبی، حوزه علمیه ریحانةالنبی، اداره اوقاف و امورخیریه، نیروی انتظامی، ارتش، صدا و سیما و فرمانداری مشارکت دارند.
حجت‌الاسلام علیرضا کاوه اعلام کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال همزمان شده با اولین روزهای سال جدید همزمان شده است که همین امر بر معنویت هرچه بیشتر این مراسم می‌افزاید.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در روزهای 29 اسفندماه جاری تا دوم فروردین ماه سال آینده یادآور شد: سال گذشته 250 نفر در مساجد سنندج معتکف شدند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بیشتر از سال گذشته در این مراسم حضور یابند.
انتهای پیام

captcha