جبهه مقاومت هرکجا که دشمنان باشند خواهد بود
کد خبر: 3792220
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
آیت‌الله اراکی:

جبهه مقاومت هرکجا که دشمنان باشند خواهد بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله اراکی تاکید کرد: هرجایی که ستم و ستمکاری باشد و هرجا حضوری برای نماد استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی باشند مطمئن باشید جبهه مقاومت با اقتدار حضور خواهد داشت.

جبهه مقاومت هرکجا که دشمنان باشند خواهد بود/ دهه پنجم انقلاب؛ آغاز جنبش جهانی مقاومتبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب امشب دوم اسفندماه در همایش بزرگ جوانان مقاومت انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه که در حوزه علیمه امام کاظم(ع) برگزار شد، بیان کرد: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم این اجتماع بزرگ پیامی نو به جهان مخابره می‌کند و پیام این است که اگر تا کنون انقلاب اسلامی ما به محدود به منطقه بوده‌است اعلام می کنیم که جبهه مقاومت به سراسر جهان گسترش خواهد یافت.
وی افزود: هرجا آمریکا و طرفداران آن حضور داشته باشند امروز جبهه مقاومت در آن‌جا با اقتدار حضور خواهند داشت و در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که این دهه آغاز یک جنبش جهانی خواهد بود که حد و مرزی نمی‌شناسد.
اراکی یادآوری کرد: هرجایی که ستم و ستم کاری باشد و هرجا حضوری برای نماد استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی باشند مطمئن باشید جبهه مقاومت با اقتدار حضور خواهد داشت.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب تاکید کرد: آغاز دوره پیروزی انقلاب اسلامی است و این همان روز فتحی است که خدا به جبهه مستعفین وعده داده‌است و امروز ما آغاز این پیروزی را ملاحظه می‌کنیم.
وی ادامه داد: جبهه مقاومت در فلسطین و غزه پیروز می‌شود و در برابر صهیونیست‌ها قدرت‌نمایی می‌کنند و با دست خالی در راهپیمایی‌ها سینه در برابر تیر دشمن سپر می‌کنند این به چه معناست؟ اگر امروز می‌بینیم مردم مجاهد غزه پیروزمندی خود را اعلام می‌کنند و لذا مقاومت چهار ساله یمن یعنی پیروزی.
اراکی بیان کرد: مقاومت چهار ساله مردم یمن نه تنها در برابر تیر و مواد انفجاری و همه گونه سلاح نابودکننده دشمن است بلکه این مقاومت در برابر همه‌گونه تحریم و محاصره زمین و هوا و از هر سو؛ است در برابر این محاصره مردم یمن همه دردها و رنج‌ها را به جان خریدند و مقاومت کردند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب یادآوری کرد: این مقاومت به این معنی است که جبهه مقاومت اعلام می کند به درجه ای از بلوغ و آمادگی رسیده‌است که می‌تواند در برابر دشمن آن‌چنان مقاومت کند و تا درجه‌ای که ریشه دشمنان را برنیندازد از پا نخواهد نشست.
وی افزود: این پیام اجتماع بزرگ امروز ما در قم است؛ قم یعنی پایگاه مقاومت و آغاز انقلاب اسلامی از همین شهر صورت گرفته‌است در آن روزی که مردم قم حرکت خود را علیه رژیم آمریکا آغاز کردند، شعارها و اجتماعات از همین‌ شهر اغاز شد و امروز گام دوم انقلاب را نیز می‌خواهیم از شهر قم شروع کنیم و به مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم و با امام بزرگوار خود عهد و پیمان می‌بندیم تا تحقق اهداف جهانی ایشان از پا نمی‌نشینیم.
انتهای پیام

captcha