البرز صاحب مرکز آموزش و تولید هنرهای انقلاب اسلامی می‌شود
کد خبر: 3792224
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

البرز صاحب مرکز آموزش و تولید هنرهای انقلاب اسلامی می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و هنری سپاه البرز از راه‌اندازی مرکز آموزش و تولید هنرهای انقلاب اسلامی سپاه در این استان خبرداد.

البرز صاحب مرکز آموزش و تولید هنرهای انقلاب اسلامی می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، سعید صادقی، معاون فرهنگی و هنری سپاه البرز بعدظهر پنج شنبه، دوم اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهارکرد: برای انجام کارهای مطلوب و اثرگذار نیازمند شناخت دقیق هستیم، شناختی که با عزم ملی و کارجهادی همراه باشد.
وی افزود: خوشبختانهه مجموعه انقلابی بسیج وارد این کارزار سخت شده است و با پتانسیل های خوب نیروهای جوان توانسته برنامه های ارزشی و اثرگذاری تولید کند که برگزاری جشنواره سراسری ققنوس از جمله این برنامه‌هاست.
این مسئول بیان کرد: این جشنواره که از سال 94با هدف شناسایی استعدادها و تولیدات فرهنگی و ارزشی دانشجوها برگزار شده است، طی سه سال گذشته توانسته موفقیت‌های بسیاری کسب کند.
صادقی در ادامه به عملکرد معاونت فرهنگی سپاه برای حمایت از استعداد نیروهای جوان و انقلابی اشاره کرد و گفت: این معاونت حمایت از قشر نخبه و فعال و حمایت از آثار با کیفیت در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه برای ما تنها شناسایی استعدادها کافی نیست و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده درصدد آموزش افراد توانمند هستیم، افزود: برای تحقق این هدف به زودی مرکز آموزش و تولید هنرهای انقلاب اسلامی سپاه البرز را راه‌اندازی می‌کنیم.
معاون فرهنگی و هنری سپاه البرز گفت: این مرکز بخش‌هایی چون موسیقی، انتشارات، خانه طراحان، بازی‌های انیمیشنی، استودیو، گروه تلویزیونی، مرکز چاپ و ... دارد که افراد علاقمند به ویژه دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به این مرکز آموزش های لازم را کسب کنند.
انتهای پیام

captcha