ضرورت توجه ویژه به کلاس‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی
کد خبر: 3792229
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

ضرورت توجه ویژه به کلاس‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی

گروه فعالیت‌های قرانی- معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرروش شهرستان طارم گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی بازوان پرتوان تعلیم و تربیت در مدارس هستند لذا باید به لحاظ تاثیر قران در زندگی دانش‌آموزان اهتمام ویژه‌ای به تقویت کلاس‌های قرآنی داشته باشند.

ضرورت توجه ویژه به کلاس‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی و تربیتیبه گزارش ایکنا از زنجان، عبادالله عبادی معاون، پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم ظهر امروز پنجشنبه دوم اسفندماه در جمع فرهنگیان طارم گفت: با توجه به حجم زیاد کتب درسی و عدم وجود وقت کافی در مدارس جهت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی، در کانون‌ها می‌توان بسیاری از این مفاهیم را در قالب فیلم، بازی و سایر مهارت‌های جذاب به دانش‌آموزان آموزش داد.
وی یادآور شد: در کانون‌های فرهنگی و تربیتی انجمن‌های مختلفی نظیر انجمن مهارت‌های زندگی، انجمن قرآنی، انجمن طبیعت یاران، انجمن ورزشی، انجمن جوانه‌ها، انجمن مهارت آموزی،انجمن علمی آموزشی و.. وجود دارد که بر اساس علاقه دانش‌آموزان آموزش‌های لازم به آنان ارائه می‌کند.
وی تصریح کرد:جهت تجلیل از زحمات مدیران، مربیان و پیشکسوتان کانون‌ها ونامگذاری هفته اول اسفندماه به همین ممناسبت در 4 اسفند طی همایشی ضمن اجرای برنامه‌های متنوع از زحمات این افراد فعال این حوزه تجلیل خواهد شد.
عبادی یاداور شد: کانون‌های فرهنگی و هنری می توانند نقش تاثیرگذاری در تعمیق باورهای دینی و ترویج فرهنگ اسلامی داشته باشند.
انتهای پیام
captcha