طرح مدیریت تعالی برای 19 هزار نفر از کارکنان ناجا برگزار شد
کد خبر: 3792262
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

طرح مدیریت تعالی برای 19 هزار نفر از کارکنان ناجا برگزار شد

گروه اجتماعی ـ رئيس پليس پيشگيری ناجا به رضايت‌مندی 85 درصدی مردم از عملكرد پليس اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت تعالی برای 19 هزار نفر از کارکنان ناجا برگزار شد.

طرح مدیریت تعالی برای 19 هزار نفر از کارکنان ناجا برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد شرفی، رئيس پليس پيشگيری ناجا پنج‌شنبه، دوم اسفند به نمایندگی از سردار اشتری، با خانواده شهید جابر بیرانوند که در پی تیراندازی چند هفته قبل خرم‌آباد به شهادت رسیده بود، دیدار کرد.

وی در جریان این دیدار اشاره‌ای به اقدامات صورت گرفته در ناجا کرد و افزود: با توجه به این‌که مردم به‌دنبال پلیس حرفه‌ای هستند در خصوص بهینه‌سازی منابع انسانی در پلیس اقدامات خوبی صورت داده‌ایم که این اقدامات رضایت‌مندی 85 درصدی مردم از عملکرد پلیس را در پی داشته است.

شرفی با بیان این‌که در مدیریت تعالی رفتار بیش از 19 هزار پلیس را آموزش داده‌ایم، افزود: راه‌اندازی واحدهای سیار پلیس قدمی مهم در جلب رضایت‌مندی مردم است.این واحدهای گشت سیار با امکانات و تجهیزات که در آنان لحاظ شده، می‌توانند مدت زمان زیادی در محلات، متناسب با جغرافیای جرم و نیاز مردم به آنان خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان این‌که بهینه‌سازی تجهیزات و البسه دوربین‌دار پلیس که سند معتبر برای قضات و جلوگیری از تضییع حقوق همکاران در صحنه‌های جرم و رضایتمندی مردم است، گفت: تمامی نقاط جرم خیز در محلات کشور شناسایی و در فرصت لازم این مناطق به دوربین‌های پلیس مجهز می‌شوند.

کلانتری‌های مجازی راه‌اندازی می‌شوند

شرفی با بیان این‌که به‌دنبال برون‌سازی فعالیت‌های پلیسی هستیم، خاطرنشان کرد: کلانتری مجازی یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی در سال‌جاری است که در دستور کار پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه وضعیت استان لرستان را در همه موضوعات رضایت بخش اعلام کرد و افزود: آمار جرایم خشن و مهم در لرستان منفی است.

انتهای پیام

captcha