حضور 60 هزار دانش‌آموز و فرهنگی کرمانشاهی در طرح ملی حفظ
کد خبر: 3792294
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

حضور 60 هزار دانش‌آموز و فرهنگی کرمانشاهی در طرح ملی حفظ

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: 60 هزار دانش‌آموز و فرهنگی کرمانشاهی در طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم ثبت‌نام و مشارکت کردند.

محبت صیادیان، کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از ثبت‌نام و مشارکت 60 هزار دانش‌آموز و فرهنگی کرمانشاهی در طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم در استان خبر داد.
وی افزود: این طرح با هدف شناسایی افراد مستعد به حفظ و ترغیب و پیشرفت آنان در زمینه قرآنی انجام می‌گیرد.
صیادیان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن اظهار کرد: انس هرچه بیشتر با قرآن و ارائه آموزش‌های لازم برای نحوه حفظ قرآن و تلاش برای فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه و ایجاد انگیزه و رغبت برای حفظ از مهم‌ترین اهداف این طرح محسوب می‌شود.
کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه تصریح کرد: حفظ قرآن کریم یک موضوع راهبردی و اساسی و دارای سند در عالی‌ترین سطح کشور است.
وی تأکید کرد: قطعا تحقق تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در پرتو یکپارچگی و با اقدامات یکدست انجام می‌گیرد و درکنار همین تلاش‌ها است که می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد تحقق بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص باشیم.
انتهای پیام

captcha