بیانیه گام دوم انقلاب؛ بیانیه‌ای راهبردی و تاریخ ساز برای دهه پنجم
کد خبر: 3792321
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

بیانیه گام دوم انقلاب؛ بیانیه‌ای راهبردی و تاریخ ساز برای دهه پنجم

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه مهربان، با اشاره به تبیین بیانیه رهبر فرزانه انقلاب در گام دوم انقلاب، گفت: بیانیه معظم له یک بیانیه راهبردی و تاریخ ساز در آغاز دهه پنجم یا همان گام دوم انقلاب است و جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

بیانیه گام دوم بیانیه راهبردی و تاریخ ساز برای دهه پنجم انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن مرسلی، امام جمعه مهربان، امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به تبین بیانیه رهبر فرزانه انقلاب در گام دوم انقلاب، گفت: بیانیه رهبر معظم انقلاب یک بیانیه راهبردی و تاریخ ساز در آغاز دهه پنجم یا همان گام دوم انقلاب است و جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند.

وی افزود: نگاه واقع بینانه به نقاط ضعف و قوت چهل سال اول انقلاب و امید و خوش بینی به آینده روح و مغز این بیانیه است.

حجت‌الاسلام مرسلی در ادامه به مناسبت‌های هفته اشاره و بیان کرد: از مهم ترین مناسبت‌ها سالروز تاسیس امور تربیتی است که این روز را گرامی می داریم و تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی نسل جوان راهبردی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و از جمله معضلاتی که نظام جمهوری اسلامی در این سال ها شکل گیری با آن روبرو بود.

امام جمعه مهربان، گفت: وظیفه خطیر امور تربیتی در کشور در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و امروز لازم است نهاد امور تربیتی، مسئولان و کارشناسان، مدیران و معلمان و عوامل موثر با درنظر داشتن اهداف اولیه از تشکیل این نهاد که بدستان پر برکت شهیدان رجائی و باهنر در سال 1359 تاسیس شد حفظ و حمایت بیشتری کنند.

حجت الاسلام مرسلی، میلاد بانوی پاکی‌ها و تقوا و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که مصادف است با میلاد حضرت فاطمه زهرا راگرامی داشت و گفت: روز مادر روز کرامت و شرافت است و امروز همه باید از این شرافت و نجابت را پاس دارند و جوانان ما بدانند حضرت امام علی(ع) و امام سجاد افتخار می کردند که همسرشان و مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) است.

انتهای پیام

captcha