زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زهرا(س) زمینه جامعه سالم را فراهم کنند
کد خبر: 3792342
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زهرا(س) زمینه جامعه سالم را فراهم کنند

گروه سیاسی - امام جمعه سنندج گفت: زنان ایران اسلامی باید با الگوگیری از ام‌ابیها و تربیت فرزندانی صالح، به داشتن جامعه‌ای سالم و به دور از آسیب‌های اجتماعی کمک کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، سوم اسفندماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: با تلاش و دلسوزی مسئولان و نخبگان بویژه جوانان مدبر و هوشیار می توان از مشکلات اقتصادی کنونی و تحریم‌ها با موفقیت عبور کرد.
وی با بیان اینکه بهره‌گرفتن از جوانان و دانشمندان برای رفع چالش‌های اقتصادی موجود بسیار راهگشاست، افزود: تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و حمایت اقشار مردم، باید در دستور کار دولت و بخش‌های مختلف کشور قرار گیرد.
امام جمعه سنندج با بیان اینکه آینده درخشان در انتظار کشورمان است، بیان کرد: وحدت ظاهری و درونی میان مردم و مسئولان در برهه‌های زمانی یک ضرورت است همچنان که با وجود گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی انسجام ملی و وحدت مردمی در کشور برقرار است و توطئه‌های دشمنان در این زمینه عملی نشده است.
وی بر وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در برابر فشارهای دشمنان تاکید و عنوان کرد: برای عبور از مشکلات اقتصادی و خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان، همت مسئولان، تلاش و همکاری نخبگان و جوانان و مشارکت مردم ضروری است.
ماموستا خدایی در ادامه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در هفتم اسفندماه و روز زن بیان کرد: زنان ایران اسلامی باید با الگوگیری از ام‌ابیها و تربیت فرزندانی صالح، به داشتن جامعه‌ای سالم و به دور از آسیب‌های اجتماعی کمک کنند.
امام جمعه سنندج در بخش پایانی سخنانش به اهمیت ادای نماز در دین اسلام اشاره کرد و یادآور شد: طبق فرموده پیامبر(ص) نماز معراج مؤمن است در این راستا مسلمانان باید نسبت به این امر اهتمام داشته و والدین، فرزندان خود را برای انجام این فریضه الهی سفارش و تشویق کنند.
انتهای پیام

captcha