مسئولان بستر را برای کارجهادی جوانان فراهم کنند
کد خبر: 3792344
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

مسئولان بستر را برای کارجهادی جوانان فراهم کنند

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد خطاب به مدیران و مسئولان اجرایی کشور، گفت: مدیران به این نکته توجه داشته باشند که میدان و عرصه را برای ورود جوانان در راستای کار انقلابی و جهادی آماده کنند و در کنار این از تجربه گذشتگان و بزرگسالان نیز بهره لازم را ببرند.

مسئولان بستر را برای کارجهادی جوانان فراهم کنند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهارکرد: جوانان کشور خصوصیت‌های نشاط، خلاقیت، روحیه انقلابی و جهادی  را دارند و امور کشور باید به دست جوانان مؤمن انقلابی داده شود .

وی ادامه داد: در کنار جوانان، افراد باتجربه می توانند نقش مشاور و هدایت آن ها را ایفا کنند و همچنین انتقال تجربیات به جوانان را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این گونه نباشد که مدیریت و مقام فقط وقف افرادی شود که سنی از آن‌ها گذشته و به 35 ساله ها هم بگویند جوان و خام و آن ها را وارد گردونه مدیریت نکنند.

وی تأکید کرد: مدیران، کارگزاران و اندیشمندان جوان در همه میدان‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویت شانه‌های خود را برای پذیرش مسئولیت های بزرگ آماده کنند.

یعقوبی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب و لزوم شناخت وظایف در این نامه و عمل به آن از سوی همگان ، گفت: جوانان در این بیانیه مورد تاکید بوده و باید در عرصه مقاومت در برابر نفوذ استکبار میدان داری کنند.

خطیب نماز جمعه بجنورد همچنین به ولادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: زندگی‌ حضرت فاطمه (س)، اگر چه‌ کوتاه‌ بود اما می توان از این‌ بانوی بزرگوار درس جهاد، مبارزه، تلاش، کار انقلابی، صبر انقلابی، دفاع‌ از نبوت‌ و امامت‌ را گرفت.

انتهای پیام

captcha