پیام مقام معظم رهبری نقشه راه نظام و انقلاب است
کد خبر: 3792345
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
سردار حسین یکتا؛

پیام مقام معظم رهبری نقشه راه نظام و انقلاب است

گروه حوزه های علمیه – دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: مخاطب اصلی پیام مقام معظم رهبری درباره «گام دوم انقلاب» صرفاً جوانان هستند و نه سازمان یا نهادی خاص.

به گزارش ایکنا، سردار حسین یکتا در آیین اختتامیه سومین گردهمایی ملی فعالان و مؤسسات مردمی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب سراسر کشور در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون(س) منطقه جمکران قم با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب پیرامون «گام دوم انقلاب» اظهار کرد: طرف حساب پیام رهبری جوانان هستند به این معنی که بعثت جوانان دهه‌های 60، 70 و 80 آغاز شده است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه روح این پیام برای جوانان است، ادامه داد: طبق پیام رهبری، حق گرفتنی است نه دادنی و اگر در جایی احساس می‌کنید که حق به زمین مانده، باید آن را بگیرید و البته مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.
سردار یکتا تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب نقشه راه و آینده پیش روی نظام و انقلاب را برایمان ترسیم می کند و طبق گفته معظم له کار آمریکا، امپریالیسم و دشمنان تمام است.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: رهبری فرمودند دشمنان ما به اسفل‌السافلین رفتند و بقیه هم به همین وضعیت می‌رسند و «جاءالحق و زهق‌الباطل» نزدیک است، یک قدم آن خودسازی و گام دیگر رسیدن به خدا است و در گام دوم قطعاً مشکلات و مصائب کمتر از قبل است، یعنی سرعت مان بیشتر از قبل خواهد بود.
فرمانده سابق قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا بیان کرد: یک یا حسین دیگر تا رسیدن به خیمه امام حسین(ع) باقی مانده و طبق فرمایش رهبری، کار استکبار تمام است بطوریکه مقام معظم رهبری در جای دیگری می‌گویند شعارهای انقلاب فطری است و همه دین‌داری را دوست دارند، اگر جایی خوب نبوده، یعنی ما درست عمل نکردیم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایشان فرموده‌اند که اگر جایی کارمان گیر کرد و دلزدگی ایجاد شد، همان جای است که حواسمان به دنیا رفته است، پس نیاز خودسازی خیلی مهم و در پیشبرد اهداف جبهه مردم انقلاب اسلامی اثربخش است.
سردار یکتا اظهار کرد: جمعی که می‌خواهند کار را شروع کنند نفس رهبری و شهدا به آنان خورده، مقام معظم رهبری تذکر و تلنگر هم می‌دهند و می‌فرمایند دهه شصتی‌ها و دهه هفتادی‌ها خوب تحقیق کنند، چرا که رهبری در پیام خود به دختران و پسران می‌فرمایند که بروید تحقیق کنید و روایت‌های صحیح را به گوش بقیه هم برسانید.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه ببینید که هر چه رهبری گفتند شد، ادامه داد: ما توسط هدایت رهبری جلو رفتیم، ایشان می‌فرمایند ما هیچی نداشتیم که تا اینجا آمدیم و از صفر شروع کردیم.
وی بیان کرد: رهبری دارند یک جا را می‌بینند و امام(ره) فرموده‌اند این جنگ مقدمه فتح فلسطین است و جواب این خون‌ها را سیدالشهدا(ع) می‌دهد و رهبری هم دارد همین راه را می‌بیند.
سردار یکتا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با سرعت در حال حرکت هستند، افزود: ایشان می‌گویند چالش‌های دشمن هم فرق کرده و در هفت بخش از جمله اقتصادی، اجتماعی، بین‌الملل و معنویت و علم و تکنولوژی مأموریت داده‌اند.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هفت منزل عشق را برای جوانان ترسیم کرده‌اند، تأکید کرد: به این معنی که خرمشهرها در پیش است و ما باید یگان یگان شویم و هر کسی برای فتح یک شهر خود را آماده کند.
وی متذکر شد: جوانان با قلب ولایت گره خورده‌اند و آتش به اختیار یعنی اینکه مقام معظم رهبری اختیاری به جوانان داد و این اختیار را تنفیذ کرد. معظم له می‌فرمایند جوانان بیایید پرچم ظهور را به دست بگیرید و علم را به دست آنان داده، این پیام فقط برای جوانان بود.
انتهای پیام 

captcha