سعودی‌ها به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند
کد خبر: 3792349
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

سعودی‌ها به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زاهدان گفت: سعودی‌ها با دخالت در امور داخلی کشورها و نقش مستقیم یا غیرمستقیم در جنگ و ناامنی در کشورهایی مانند یمن، سوریه و عراق، به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، سوم اسفندماه، گفت: بن سلمان و هیأت همراهش از سفر به پاکستان مقاصد شومی را دنبال می‌کردند که مهمترین آن‌ها ایجاد تنش میان روابط ایران و پاکستان بود.
امام جمعه زاهدان اظهار کرد: سعودی‌ها با دخالت در امور داخلی کشورها و نقش مستقیم یا غیرمستقیم در جنگ و ناامنی در کشورهایی مانند یمن، سوریه و عراق، به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند.
وی افزود: متأسفانه سعودی‌ها به مهره امریکا و اسرائیل تبدیل شده و نقشه‌های آنان را در منطقه پیاده می‌کنند؛ حادثه تروریستی جاده زاهدان – خاش نیز با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی و با دخالت سعودی‌ها صورت گرفت.
آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: حکام عربستان سعی دارند کشورهای منطقه را از ایران جدا کرده و روابط حسنه را تبدیل به تنش و اختلاف کنند؛ سعودی‌ها در صدد هستند تا در مقابله با ایران، پاکستانی‌ها را کنار خود داشته باشند.
وی بیان کرد: حکام آل سعود از تاریخ عبرت نمی‌گیرند؛ باید بدانند همان‌طور که صدام در عراق و مبارک در مصر نابود شدند، روز نابودی آنان نیز خواهد آمد؛ سعودی‌ها و تروریست‌ها باید بدانند خون پاسداران شهید کشورمان و مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد و روزی دامن حکومت ظلم آنان را خواهد گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در پایان خطبه‌ها با مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در اندیشه جوان‌گرایی و فرصت دادن به جوانان هستند؛ براساس گفته رئیس دفتر رهبری من نخستین شهید این تفکر زیبا هستم.

انتهای پیام

captcha