توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد
کد خبر: 3792350
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه سمنان با بیان اینکه توجه به منویات رهبر معظم انقلاب‌اسلامی باید سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد، گفت: رهبری از دولت مطالباتی دارد که تاکنون عملیاتی نشده و این امر باید مدنظر مسئولان ما قرار گیرد.

توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان ظهر امروز 3 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد، اظهار کرد: رهبری از دولت مطالباتی دارد که تاکنون عملیاتی نشده و این امر باید مدنظر مسئولان ما قرار گیرد.

امام‌جمعه سمنان ادامه داد: دولت باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کند، زیرا گرانی در کشور بسیار به مردم فشار آورده که باید مورد مدیریت مسئولان قرار گیرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مومن ایشان رااز نیروهای انقلابی و مخلصی دانست که عمرشان را در خدمت اسلام گذراندند و درگذشتشان ضایعه‌ای بزرگ است که آن را به محضر مردم ایران اسلامی و ولی‌فقیه تسلیت عرض می‌کنیم.

شاهچراغی متذکر شد: دشمنان برای تضعیف نظام دست به اقداماتی مانند حادثه تروریستی زاهدان می‌زنند، که سربازان نظام اسلامی انتقام خون شهدای سپاه در حادثه تروریستی اخیر را خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه حفظ انقلاب به پیشرفت انقلاب می‌انجامد متذکر شد: بسیاری از امور کشور به جوانان بسیجی و مومن برای عمران و آبادانی در کشور واگذار شود تا شاهد به‌کارگیری فکر و ایده‌های نو از سوی این جوانان مستعد باشیم .

امام جمعه سمنان اذعان کرد: احترام به جایگاه مادران در جامعه اسلامی باید به معنی واقعی فرهنگ‌سازی و نهادینه شود، که در این راستا حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی محسوب شده است.

انتهای پیام

captcha