تفاهم؛ درس مهم در زندگی زناشویی حضرت زهرا‌(س) با امام علی‌(ع)
کد خبر: 3792354
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

تفاهم؛ درس مهم در زندگی زناشویی حضرت زهرا‌(س) با امام علی‌(ع)

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان گفت: تعاون و تفاهم دو درس مهم در زندگی زناشویی حضرت زهرا (س) با امام علی (ع) است که با عمل بدان بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

تفاهم؛ درس مهم در زندگی زناشویی حضرت زهرا‌(س) با امام علی‌(ع)به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، ضمن گرامی‌داشت ولادت حضرت زهرا (س) و مقام زن، اظهار کرد: زندگی حضرت زهرا (س) از سه بعد قابل بررسی است که شامل زندگی در خانه پیامبر (ص)، ازدواج با حضرت علی (ع) و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی می‌شود.
وی ضمن تأکید بر اینکه امت اسلامی باید زندگی حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند، افزود: تعاون و تفاهم دو درس مهم در زندگی زناشویی حضرت زهرا (س) با امام علی (ع) است که با عمل بدان بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه هفتم اسفندماه روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن نام‌گذاری شده ‌است، گفت: هشتم اسفند روز امور تربیتی است. امروز ثابت شده یکی از ثروت‌های یک جامعه، وجود نیروهای سالم است، در این عرصه هر اندازه هزینه شود یک سرمایه‌گذاری در آینده به‌شمار می‌آید.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه نهم اسفند مصادف با تاسیس بنیاد مستضعفان و جانبازان است، تصریح کرد: آینده‌نگری امام راحل در حفظ بیت‌المال بود که منجر به تاسیس این مجموعه شد. امروز نیز این بنیاد خدمات ارزشمندی در حوزه عمران و آبادانی، ارائه خدمات زیربنایی و برداشتن گام‌های بزرگ در امر اشتغال انجام داده‌ است.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی میراث گران‌بهای امام راحل است که امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته‌ایم. مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرامینی را فرموده‌اند که باید مسئولان مورد توجه خود قرار دهند.
وی تصریح کرد: در مقابل یاوه‌گویی‌های اروپا و استکبار باید محکم ایستادگی کنیم، اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج از مشکلات کشور است که باید مسئولان بدان واقف باشند و روی پای خودشان بایستند.
انتهای پیام
captcha