پالایشگاه ستاره خلیج فارس در اوج تحریم‌ها به بهره‌برداری رسید/دشمنان در مقابل ملت ایران حقیر هستند
کد خبر: 3792356
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

پالایشگاه ستاره خلیج فارس در اوج تحریم‌ها به بهره‌برداری رسید/دشمنان در مقابل ملت ایران حقیر هستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در اوج تحریم‌ها به بهره‌برداری رساندند، گفت: دشمنان در مقابل ملت ایران حقیر هستند.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس در اوج تحریم‌ها به بهره‌برداری رسید/دشمنان در مقابل ملت ایران حقیر هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: وجود مقدس حضرت زهرا(س) عصاره‌ نیکی‌ها و ارزش‌ها، جلوه‌ای از صفات جمال و جلال خداوند در عالم هستی است.
وی به بیانیه مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: این بیانیه در چهلمین سال پیروزى انقلاب و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی، قطعا یک بیانیه راهبردى و تاریخ‌ساز در آغاز «گام دوم انقلاب» است که از زوایاى مختلف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی به حادثه تلخ تروریستی اشاره کرد و گفت: بعد از خروش سیل‌آسای ملت بصیر، قهرمان و بزرگ ایران در چهلمین سالگرد پیروزی حق بر باطل که تبدیل به دریای طوفانی شد و دشمنان اسلام و انقلاب را به لرزه درآورد و آروزهای آن‌ها را بر باد داد، دشمنان عمق درماندگی و استیصال خود را با حمله وحشیانه و ددمنشانه به اتوبوس حامل نیروهای فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش- زاهدان، به نمایش گذاشتند.
امام جمعه تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامى با ارتکاب این جنایت نشان دادند که چقدر از ناکامى خود در جلوگیرى از برگزارى جشن 40 سالگی انقلاب اسلامى و حضور خیره‌کننده مردم در ۲۲ بهمن عصبانى و در مقابل ملت بزرگ ایران حقیر، ذلیل و ناتوان هستند.
وی به افتتاح فاز سوم ستاره خلیج فارس اشاره و تصریح کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس بزرگترین پالایشگاه میعانات گازى است که طی سه فاز با همت جوانان و در اوج تحریم‌ها عملیاتی و به بهره‌برداری رسید.
امام جمعه قیدار با تاکید بر حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت اهمیت ویژه‌ای دارد که جانبازان به عنوان شاهدان زنده آن دوران می‌توانند انتقال دهنده این فرهنگ به نسل‌های فعلی باشند.
انتهای پیام
captcha