زیرگذر آزادی کرمان افتتاح شد
کد خبر: 3792358
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵
با حضور استاندار کرمان؛

زیرگذر آزادی کرمان افتتاح شد

گروه اجتماعی ــ مراسم افتتاحیه پروژه بزرگ زیرگذر آزادی عصر دیروز، جمعه، ۳ اسفند با حضور استاندار کرمان در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد فرشاد، رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در مراسم بهره‌برداری از زیرگذر آزادی گفت: بخشی از اقدامات شهرداری در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان انجام می‌شود و بخشی از اداره شهر توسط شهرداری نیز به ایجاد زیرساخت‌ها و تبدیل عوارض پرداختی شهروندان به سرمایه‌ها و دارایی‌های شهر مربوط است.
وی زیرگذر آزادی را از سرمایه های شهر کرمان برای آیندگان بیان کرد و افزود: شهر کرمان به عنوان بزرگترین و حساس‌ترین مرکز اداره، تجارت و توسعه منطقه جنوب شرق کشور در طول تاریخ بوده و دارای ظرفیت‌های نهفته‌ای است که بخشی از آن توسط شهرداری ها بالفعل می‌شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان توسعه‌ متوازن و مطلوب شهر را هدف شورای شهر و شهرداری کرمان دانست و تصریح کرد: ساماندهی میدان هفت باغ، بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل عمومی، احیای بافت تاریخی، ایجاد پارکینگ، توسعه فضای سبز، زیباسازی شهر و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی و تسریع در تعیین تکلیف پروژه‌های شهید مطهری و کوثر از تعهدات شورای شهر به خواسته‌های شهروندان کرمانی در دوسال باقی مانده‌ دوره پنجم است.
انتهای پیام

captcha