تله‌کابین کرمان آخر اسفند به صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود
کد خبر: 3792362
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵
استاندار کرمان:

تله‌کابین کرمان آخر اسفند به صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمان گفت: پروژه تله‌کابین کرمان آخر اسفندماه به صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود و تا اواخر خرداد ماه بهره‌برداری رسمی آن را خواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان عصر دیروز جمعه، 3 اسفند در مراسم بهره‌برداری از زیرگذر آزادی با بیان اینکه پروژه‌های شهری به تنهایی نمی‌تواند موجب رضایتمندی شهروندان شود و یا کافی نیست، گفت: بخشی از رضایتمندی شهروندان به خود آنها و جنبه‌های فرهنگی شهروندی برمی‌گردد.
وی افزود: وظایف شهروندی در کنار حقوق شهروندی مطرح می‌شود و از وظایف ما این است که به موازات کارهای عمرانی، نگرش و بینش مردم را نسبت به همدیگر، جامعه و وظایف شهروند تغییر دهد و کار فرهنگی باید انجام شود.
فدائی از ساکنان و مغازه‌داران اطراف میدان آزادی بابت صبوری که در این مدت داشتند، تقدیر کرد و آسیب‌شناسی در زمانبندی پروژه‌ها را لازم دانست و بیان کرد: چرا زمانی با کار کارشناسی اعلام می‌کنیم پروژه‌ای در فلان زمانبندی به انجام می‌رسد، اما با تاخیر مواجه می‌شویم.
وی دلیل این مسئله را کارشناسی اشتباه و دانش ناکافی برای ارزیابی زمان پروژه، عدم تعهد به امضاء خودمان و یا اتفاقات و حوادث غیرمترقبه دانست و تصریح کرد: طبق صحبت‌هایی که قبلا با قرارگاه خاتم‌الانبیاء داشتیم، تقاطع ابوذر باید آخر اسفند ماه به اتمام برسد.
فدائی تأکید کرد: پروژه تله‌کابین نیز آخر اسفند ماه به صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود و تا اواخر خرداد ماه بهره‌برداری رسمی آن را خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha