رمز موفقیت امروز ما توسل به اهل‌ بیت(ع) است
کد خبر: 3792369
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۷
خاتمی:

رمز موفقیت امروز ما توسل به اهل‌ بیت(ع) است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه استان کرمان استانی ولایت‌مدار است و عشق به ائمه(ع) و سیدالشهدا(ع) در جان این مردم موج می‌زند، گفت: باید عشق به اهل‌ بیت(ع) را در جان‌ فرزندان خود نهادینه کنیم زیرا رمز موفقیت امروز ما توسل به اهل‌ بیت(ع) است.

به گزارش ایکنا از کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران دیروز جمعه، 3 اسفند در یادواره 276 شهید غدیر استان کرمان ‌‌با بیان‌ اینکه هدف از برگزاری مراسمی برای شهدا، یادواره‌ها و مجالسی از این دست بیعت با شهداست، گفت: برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان یکی از بی‌نظیرترین رویدادهای کشور است.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که احیای یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: امروز هم مانند تمامی روزهای سخت با توسل به خدا و معصومین(ع) است که می‌توان از مشکلات سخت کشور گذر کنیم.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بهترین مکان برای مرور و یادآوری آرمان‌های شهدا همین مجلس شهداست، بیان کرد: آرمان و هدف شهدا، برقراری نظام اسلامی در کشور بود که با لطف خدا تحقق ‌پیدا کرده است.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال و حضور مردم در هر استان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشت، تصریح کرد: شاهد بودیم که در استان‌هایی برف و باران ‌آمد اما مردم تا پایان راهپیمایی ایستادگی کردند و این نشان‌دهنده حمایت مردم از نظام و انقلاب است.
وی با یادآوری اینکه شهیدان رفتند اما در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند پرچم کشور بر زمین بیفتد، اظهار کرد: مردم ما امروز هم راه شهدا را رفتند، پشت نظام را خالی نکردند و این بسیار باارزش است.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه باید سبک زندگی خانوادگی ما دینی باشد و زندگی حضرت امیرالمومنین(ع) ‌و حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهیم، تأکید کرد: دشمن امروز در حوزه فضای مجازی در حال تغییر سبک زندگی ماست و باید بسیار هوشیار باشیم.
وی با اشاره به اینکه استان کرمان استانی ولایت‌مدار است و عشق به ائمه(ع) و سیدالشهدا(ع) در جان این مردم موج می‌زند، تصریح کرد: باید عشق به اهل‌ بیت(ع) را در جان‌ بچه‌های خود نهادینه کنیم زیرا رمز موفقیت امروز ما توسل به اهل‌ بیت(ع) است.
انتهای پیام

captcha