ثبت نام حوزه‌های علیمه اردبیل از ۲۷ اسفند ماه آغاز می‌شود
کد خبر: 3792387
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

ثبت نام حوزه‌های علیمه اردبیل از ۲۷ اسفند ماه آغاز می‌شود

گروه اجتماعی- مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: ثبت نام حوزه‌های علیمه استان اردبیل ویژه پایه نهم تا دوازدهم و دانشجویان از ۲۷ اسفند ماه آغاز می‌شود.

ثبت نام حوزه‌های علیمه اردبیل از ۲۷ اسفند ماه آغاز می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام مهدی نوروزی، روز گذشته، سوم اسفندماه، در جمع خبرنگاران گفت: بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب راه درخشان برای تمدن سازی اسلامی است که حوزه‌های علمیه در این رویکرد نقش اساسی دارند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل، تصریح کرد: گام‌های محکم و مهمی با درایت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در گام اول انقلاب اسلامی برداشته شد و دستاورد‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر آن را شاهد هستیم و باید زمینه تحول در گام دوم انقلاب را نیز فراهم کنیم.
نوروزی افزود: حوزه‌های علمیه با اتکا به توان داخلی و رویکرد توحیدی مبنای اسلامی را جامعه گسترش داده و زمینه‌های تولید علم در این زمینه نیز از مهمترین کار‌های اجرایی در گام دوم انقلاب خواهد بود.
مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل با اشاره به اینکه ثبت نام حوزه‌های علیمه استان اردبیل ویژه پایه نهم تا دوازدهم و دانشجویان از ۲۷ اسفند ماه آغاز می‌شود، تاکید کرد: ثبت نام از ۲۷ اسفند تا ۲۹ اسفند خواهد بود و آزمون نیز ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ به صورت سراسری برگزار خواهد شد.
وی با اعلام این مطلب که علاقمندان برای آموزش دروس حوزوی می‌توانند به سامانه حوزه علمیه قم مراجعه و ثبت نام کنند، ادامه داد: کیفی گزینی مهمترین رویکرد انتخاب طلاب در دوره‌های آموزشی جدید است و این مسئله با هدف افزایش کیفیت علمی پذیرش شدگان است.
نوروزی تصریح کرد: استقبال عمومی از آموزش دروس حوزوی بسیار خوب است و جوانان متدین با گذراندن شرایط پیش بینی شده می‌توانند به عنوان طلبه در حوزه‌های علمیه اردبیل مشغول به تحصیل شوند.
انتهای پیام

captcha