رقابت ۱۲۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک بیرجند
کد خبر: 3792401
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

رقابت ۱۲۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک بیرجند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره قرآنی کودک در بیرجند خبر داد و گفت: حدود ۱۲۰۰ نفر در چهار رشته این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

رقابت 1200 نفر در جشنواره  قرآنی کودک بیرجندحسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جشنواره قرآنی کودک، ویژه گروه پیش از دبستان و به‌منظور ایجاد شور و نشاط قرآنی ‌بین کودکان در شهرستان بیرجند و بیشتر شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه حدود 1200 نفر در چهار رشته این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: این تعداد ثبت‌نام در قالب 45 مهد و پیش‌دبستانی در بیرجند صورت گرفته است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این جشنواره برخلاف سال‌های گذشته که رقابت انفرادی بود، امسال در قالب رقابت بین مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها صورت می‌گیرد.
سلمانی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های نمایش، سرود، حفظ و نقاشی با مضامین قرآنی، مذهبی و انقلابی برگزار می‌شود.
وی افزود: بخش نمایش و سرود هفته گذشته در مهدها با حضور نماینده سازمان تبلیغات برگزار شد و فیلم‌ها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بخش نقاشی فردا، 5 اسفندماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بخش حفظ قرآن نیز، 6 اسفندماه جاری برگزار می‌شود.
سلمانی با بیان اینکه در پایان جشنواره مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌هایی که بالاترین امتیاز را کسب کنند مراکز قرآنی برتر در حوزه کودک شناخته می‌شوند، یادآور شد: علاوه بر این هدایایی برای تمام افراد شرکت‌کننده در این جشنواره در نظر گرفته شده که در اختتامیه جشنواره که در 9 اسفندماه برگزار می‌شود، تقدیم شذرکت‌کنندکان خواهد شد.

انتهای پیام

captcha