جوانان با کارگروه‌های ویژه «گام دوم انقلاب» را عملیاتی کنند
کد خبر: 3792409
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
امام‌جمعه خوشاب:

جوانان با کارگروه‌های ویژه «گام دوم انقلاب» را عملیاتی کنند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی با بیان اینکه اجرای بیانیه رهبر معظم انقلاب بر همه مسئولان و مردم واجب است، بر تشکیل کارگروه‌های ویژه‌ای از جوانان برای اجرایی و عملیاتی کردن این بیانیه که مخاطب اصلی آن جوانان هستند، تأکید کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، سوم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز این شهرستان با انتقاد از برخی از نمایندگان مجلس برای پرداختن به مسائل کم‌اهمیت مانند فروش دو تیم ورزش تهرانی، گفت: نمایندگان محترم مشکلات اقتصادی مردم را در دستور کار قرار بدهند و مشکلات جاده‌ها و معیشت مردم را به همراه بیکاری جوانان را حل کنند.
وی با گلایه از اینکه برخی از مسئولان از نظر فکری رهرو اروپا و آمریکا هستند، اظهار کرد: با فرض اینکه تمام آرمان‌های شهدا و انقلاب را کنار بگذاریم آیا رابطه با آمریکا و اروپا مشکل قاچاق گوسفند و گرانی گوشت و مشکل دریافت حقوق‌های نجومی بگیران را حل خواهد کرد یا مسئولان در ایران باید آن‌ را حل کنند.
وی با بیان اینکه هدف اروپا از رابطه با ایران به رسمیت شناختن اسرائیل است، افزود: صدر اعظم آلمان بیان کرده است ایران باید مسئله موشکی و تأسیسات هسته‌ای خودش را کنار بگذارد.
حجت‌الاسلام دهقانی با تأکید بر اینکه ما هیچ وقت این ذلت را نخواهیم پذیرفت، گفت: متأسفانه برخی افراد در داخل برای رسیدن به مطامع خودشان سکوت می‌کنند و به‌دنبال رابطه با آمریکا هستند.
وی با تأکید بر اینکه وقتی عاملان حادثه تروریستی در کمتر از 24 ساعت دستگیر می‌شوند چرا عاملان قاچاق و مفسدان دستگیر نمی‌شوند، افزود: اجرای بیانیه رهبر معظم انقلاب بر همه مسئولان و مردم واجب است.
خطیب جمعه خوشاب با تأکید بر تشکیل کارگروه‌های ویژه‌ای از جوانان برای اجرایی و عملیاتی کردن بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب که مخاطب اصلی آن جوانان هستند، بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد در داخل کشور به دلیل القائات منفی دشمن نسل جوان را تهدیدی برای نظام قلمداد کردند و این تحلیل غلطی است.
حجت‌الاسلام دهقانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، 9 سال، اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دادند و هر ساله آن‌ را تأکید می‌کنند، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان فقط آمار می‌دهند و از عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خبری نیست.
وی با انتقاد از سکوت برخی از افراد و عدم اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: این بی‌انصافی است که دستاوردهای گذشته انقلاب را زیر سؤال ببریم و بگوییم هیچ اقدامی در این 40 سال گذشته صورت نگرفته؛ در حالی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه اخیر خودشان بر دستاوردهای گذشته انقلاب تأکید کرده‌اند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام

captcha