پیش همایش «نقد و واکاوی آثار مرتبط با زندگینامه امام(ره)» برگزار می‌شود
کد خبر: 3792416
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
همزمان با سالروز ولادت رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛

پیش همایش «نقد و واکاوی آثار مرتبط با زندگینامه امام(ره)» برگزار می‌شود

گروه اندیشه ــ همزمان با سالروز ولادت امام خمینی(ره)، پیش همایش «نقد و واکاوی آثار مرتبط با زندگینامه امام خمینی(ره)» با حضور جمعی از صاحب‌نظران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با سالروز ولادت امام خمینی، پیش همایش «نقد و واکاوی آثار مرتبط با زندگینامه امام خمینی (ره)» سه‌شنبه، ۷ اسفندماه، ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۷ در پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

پنل اول این پیش‌همایش با عنوان «معرفی و نقد اسناد و کتاب‌های متقدم مرتبط با زندگی امام خمینی (ره)» است و سیدهادی خسروشاهی، محمدجواد مرادی‌نیا و محمدحسن رجبی در آن حضور دارند. پنل دوم نیز با عنوان «نقد زندگینامه‌ها و دایرةالمعارف‌های نگارش یافته از سوی نویسندگان داخلی» است و عبدالمجید معادیخواه، رسول جعفریان و سهراب مقدمی در آن سخنرانی خواهند داشت.

همچنین پنل سوم این برنامه به «نقد و بررسی کتاب‌ها و دایرة المعارف‌های نویسندگان خارجی» اختصاص یافته که مجید تفرشی، عباس سلیمی نمین و علیرضا ملایی توانی در آن به ارائه مطلب خواهند پرداخت. علاوه بر این، یک میزگرد علمی نیز با حضور عبدالمجید معادیخواه، علیرضا ملایی‌توانی، سیدعلی قادری، حبیب اسماعیلی و غلامعلی رجایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha