برگزاری دهمین همایش بین المللی «سیره علوی» با حضور اندیشمندان خارجی
کد خبر: 3792419
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

برگزاری دهمین همایش بین المللی «سیره علوی» با حضور اندیشمندان خارجی

حجت الاسلام فلاحی با اعلام برگزاری دهمین همایش بین المللی «سیره علوی» در هشتم اسفند ماه، گفت: از حدود ۳۰۰ مقاله ارسالی به همایش بالغ بر ۲۸۰ مورد پذیرش و داوری شده اند و از برترین های آنها تقدیر می شود.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: حجت الاسلام «حسین فلاحی اصل» با اعلام برگزاری دهمین همایش بین المللی «سیره علوی» در هشتم اسفند ماه جاری، اظهار کرد: نزدیک به 300 مقاله به دبیرخانه رسیده که حدود 288 مورد از آنها مورد پذیرش و داوری قرار گرفته است.

دبیر علمی دهمین همایش بین المللی «سیره علوی» تصریح کرد: علاوه بر این، نزدیک به چهار هزار نفر هم از داخل و خارج کشور از سایت همایش بازدید داشته اند که این هم از استقبال در سطح ملی و بین المللی از این جشنواره حکایت دارد.

حجت الاسلام فلاحی اضافه کرد: 12 مقاله علمی پژوهشی همایش در قالب کتاب منتشر می شود، همزمان با روز همایش از پنج برگزیده تقدیر شده و دیگر مقالات هم در پنل های تخصصی همایش ارائه شده و مورد قضاوت و داوری می گیرند.

وی از برگزاری پنج پنل تخصصی در روز همایش خبر داد و گفت: سه مورد از این پنل ها درباره جامعه و دو مورد آن با محور اقتصاد برگزار می شود البته برای هر یک زیرمجموعه هایی نیز پیش بینی شده است.

حجت الاسلام فلاحی با ابراز خرسندی از سطح بالای کیفیِ آثار ارسال شده به دبیرخانه، خاطرنشان کرد: از اندیشمندان خارجی از کشورهای عربی و اروپایی مدعوینی برای روز همایش حضور می یابند که همین امر بر غنا و کیفیت همایش می افزاید.

گفتنی است، این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت شده و از آن مجوز بین المللی گرفته است.

دهمین همایش بین المللی «سیره علوی» هشتم اسفند ماه با حضور اندیشمندانی از داخل و خارج از کشور و  به میزبانی دانشگاه خرم آباد برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha