چهل‌سالگی انقلاب؛ نشان‌دهنده شکست توطئه دشمنان
کد خبر: 3792422
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

چهل‌سالگی انقلاب؛ نشان‌دهنده شکست توطئه دشمنان

گروه اجتماعی ــ دبیر کنگره شهدای جهاد علمی با اشاره به اینکه اندیشه و تفکر مبتنی بر اهل بیت(ع) مؤلفه قدرت انقلاب است، اظهار کرد: چهل سالگی انقلاب، نشان‌دهنده شکست توطئه دشمنان است.

چهل‌سالگی انقلاب؛ نشان‌دهنده شکست توطئه دشمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فر، دبیر کنگره شهدای جهاد علمی شب گذشته، 3 اسفند در اولین سالگرد شهید گمنام مدفون در آمادگاه شهید هاشمی‌نژاد دامغان با تأکید بر اینکه ورود به پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل‌سالگی آن نشان‌دهنده شکست توطئه‌های دشمنان است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با چهار مؤلفه قدرت به ۴۰ سالگی خود دست پیدا کرد که یکی از این مؤلفه‌ها اندیشه و تفکر الهی مبتنی بر مکتب اهل‌ بیت‌(ع) است.

وی ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی به‌عنوان دومین مولفه در سطح منطقه درخشان است زیرا امام‌(ره) هرگز به‌دنبال جاه و قدرت نبودند و در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی به همین نیروی مردمی تکیه کردند که در این راستا وجود مبانی فکری انقلاب و همراهی مردم موجب شد تا امام راحل(ره) با آرامش انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

به گفته دبیر کنگره شهدای جهاد علمی فاصله طبقاتی نباید بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد اما ملت با توجه به نارضایتی که از عملکرد مسئولان داشتند در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند که این موضوع نشان می‌دهد که عملکرد مسئولان به پای نظام نوشته نمی‌شود.

نصیری‌فرد با اشاره به اینکه مردم ما مومن، متدین و انقلابی هستند، یادآور شد: مردم در تمام عرصه‌ها ملی حضوری پررنگ دارند و مسئولان باید قدر مردم را بدانند و برای حل مشکلات کشور گام بردارند اما یکی از مشکلات امروز این است که مسئولان اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را جدی نمی‌گیرند.

انتهای پیام

captcha