امید به آینده و حضور در میدان را در جوانان زنده کنیم
کد خبر: 3792427
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
امام جمعه کوهبنان:

امید به آینده و حضور در میدان را در جوانان زنده کنیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عباس جعفری با استناد به بیانیه مقام معظم رهبری گفت: باید امید به آینده و حضور در میدان را در جوانان زنده کنیم چراکه فقط جوانانی متعهد و با تحصیلات عالیه می‌توانند خدمات صادقانه داشته باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، سوم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: جا دارد از حضور گسترده مردم کوهبنان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که با بصیرت شرکت کردند، تجلیل کنیم. با وجود همه دشمنی‌ها و دسیسه‌ها، مردم با پیروی از آرمان‌های امام راحل و شهیدان با حضور گسترده در این راهپیمایی، دشمنان را ناامید کردند.
وی با اشاره به مقاومت ملت همیشه در صحنه حاضر ایران در برابر دشمنی‌ها، بیان کرد: دشمنان بدانند این مقاومت شکستنی نیست، چون رهبری‌های صادقانه و متفکرانه مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا حامی و حافظ انقلاب اسلامی است.
خطیب جمعه کوهبنان با اشاره به مشکلات اقتصادی، ادامه داد: در شرایط کنونی با مشکلاتی مواجه هستیم که لازم است برای عبور از این بحران مردم هوای همدیگر را داشته باشند و به‌ویژه مسئولان به فکر مردم باشند که با حقوق اندک زندگی می‌کنند.
وی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: حضرت زهرا(س) الگو و اسوه برای تمامی جهانیان است؛ بانویی که در دوران سخت، یاری با وفا برای پدرش بود و در برابر سختی‌ها صبر پیشه کرد و تا پایان عمر در کنار ولایت و رهبری ماند.
حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان و شهادت جمعی از پاسداران مرزبان، اظهار کرد: باید قدردان نیروهای سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی باشیم که در مرزها از خاک کشورمان دلیرانه و مقتدرانه دفاع می‌کنند.
وی بیان کرد: دشمنان زیادی داریم که آمریکا در رأس آن‌هاست؛ البته اروپایی‌ها هم عهد‌شکن هستند، مسئولین بدانند نباید توقع خیر از دشمنان داشت؛ سابقه عهد‌شکنی اروپایی‌ها کمتر از آمریکایی‌ها نیست.
خطیب جمعه کوهبنان با استناد به بیانیه مقام معظم رهبری گفت: باید امید به آینده و حضور در میدان را در جوانان زنده کنیم چراکه فقط جوانانی متعهد و با تحصیلات عالیه می‌توانند خدمات صادقانه داشته باشند.
حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: جوانان باید در کنار مسئله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق را در وجود خود تقویت کنند تا بتوانند شاهد افتخارآفرینی بیشتر برای کشور و ذلت دشمنان ایران اسلامی باشند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha