برگزاری جشنواره قرآنی «مدهامتان» در دامغان
کد خبر: 3792431
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

برگزاری جشنواره قرآنی «مدهامتان» در دامغان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» با رقابت ۳۵۰ نفر در استان سمنان شهر دامغان برگزار شد.

برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، روز گذشته، 3 اسفند در شهرستان دامغان شهر امیریه برگزار شد.

گفتنی است ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی از دیگر اهداف برگزاری بیست وششمین مسابقات قرآنی بسیج است.

یادآور می‌شود، این مسابقات در دو گروه سنی هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال و در دو بخش بانوان و آقابان و در رشته‌های حفظ کل و قرائت «تحقیق» برای گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ و رشته‌های قرائت «ترتیل»، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز برای گروه سنی هفت تا ۱۶ سال برگزار شد.

از دیگر اهداف سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان»؛ استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخش فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد، آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های مساجد و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت‌بخشی فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد است.

انتهای پیام

captcha